VARMT! OT
Ursäkta den överflödiga informationen i detta inlägg…
Men är det bara jag som vaknade svettig som en gris idag?? Så attans varmt!
Ni som inte vaknade så som jag ;P Tips för att ha det lite svalare? ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

haha, just i sovrummet var det svalt (öppet fönster heeela natten;) )men fy satan vad varmt det är ute!!! :o

Ja, jag tror jag smälter bort eller nåt dylikt!!
Å så måste jag sätta mig i min dödsfälla till bil å åka fram till djuraffärn å fylla på mat till mina små krabater. De äter ju som om de skulle vara stora som hus. Men icke! Små söta å gulliga!
Men bara för att det är tomt i matskålen betyder ju inte det att de inte har mat. Ligger ju mat utspritt i hela buren. Hehe..
Men jag ska hålla mig till änet.. Skit varmt rent ut sagt!! Blaahaaa!!
Gräsmattan på gården är ju brun/gul. Bara för att d inte regnat å de klipper å klipper å klipper!

Höhö, här äre kallt :| lr det blåser iaf lite kallt.. Gå o bada i sjön? Där e re iaf kallt o mysigt (:

Joo, ja skulle väl kunna gå å ta mig ett dopp. Men jag är genomförkyld så ingen bra ide tror jag. hehe

har inte några tips för att göra de svalare.. men annars om man vill plågas riktigt av värmen idag så gå ut och bygg kaninbur -.-

Hahaha.. Absolut. Bygga kaninbur i denna värmen. man lär ju bli solbränd iaf ;)
Jag var helt genomsvettig när jag vaknade imorse >_<' Kan inte ha öppet fönster, för det är nåt cp med det så det stoppas inte utan svänger bara upp helt :s Vi bor på tredje våningen dessutom. Det är ÄCKLIGT varmt varje dag!
Jag har satt upp ett sängöverkasst på mitt fönster å haft öppet så det är inte så farligt varmt här faktiskt :D