Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 411 ggr
sussa08
0

VARMT! OT

Ursäkta den överflödiga informationen i detta inlägg…

Men är det bara jag som vaknade svettig som en gris idag?? Så attans varmt!

Ni som inte vaknade så som jag ;P Tips för att ha det lite svalare? ^^

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

idaleck
0

haha, just i sovrummet var det svalt (öppet fönster heeela natten;) )men fy satan vad varmt det är ute!!! :o

Tikkatikkatini
0

Ja, jag tror jag smälter bort eller nåt dylikt!!
Å så måste jag sätta mig i min dödsfälla till bil å åka fram till djuraffärn å fylla på mat till mina små krabater. De äter ju som om de skulle vara stora som hus. Men icke! Små söta å gulliga!
Men bara för att det är tomt i matskålen betyder ju inte det att de inte har mat. Ligger ju mat utspritt i hela buren. Hehe..

Men jag ska hålla mig till änet.. Skit varmt rent ut sagt!! Blaahaaa!!
Gräsmattan på gården är ju brun/gul. Bara för att d inte regnat å de klipper å klipper å klipper!

cykelpump
0

Höhö, här äre kallt :| lr det blåser iaf lite kallt.. Gå o bada i sjön? Där e re iaf kallt o mysigt (:

Tikkatikkatini
0

Joo, ja skulle väl kunna gå å ta mig ett dopp. Men jag är genomförkyld så ingen bra ide tror jag. hehe

lolaisdenied
0

har inte några tips för att göra de svalare.. men annars om man vill plågas riktigt av värmen idag så gå ut och bygg kaninbur -.-

Tikkatikkatini
0

Hahaha.. Absolut. Bygga kaninbur i denna värmen. man lär ju bli solbränd iaf ;)

[Castaway]
0

Jag var helt genomsvettig när jag vaknade imorse >_<' Kan inte ha öppet fönster, för det är nåt cp med det så det stoppas inte utan svänger bara upp helt :s Vi bor på tredje våningen dessutom. Det är ÄCKLIGT varmt varje dag!

Lollo86
0

Jag har satt upp ett sängöverkasst på mitt fönster å haft öppet så det är inte så farligt varmt här faktiskt :D