Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1250 ggr
Dumbo
0

Transportbur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Hade tänk köpa denna transportburen och undrar om det går bra att man har råttor i den när man reser korta sträckor.

Dumbo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild på den

Mastoll
0

Ja, det tror jag :)
Fast du får nog inte plats med så många råttor. Max två skulle jag tro

Dumbo
0

Jag tänkte ha två och jag tänkte bara ha det när jag ska till vetrnär min kille m.m.

Mastoll
0

Då går det bra :)

Citronen
0

Jag ska också köpa något liknade den för ca 180kr.

Babbett
0

#5 180 spenn för en sån yttepytte transport??

Det skulle jag inte betala..jag har som mest betalat 150kr. för mina…och den dyraste var en kattransport. Alltså mycket större än den på bilden…

Nu har jag köpt några från Ö&B för 59kr..fungerar fint fast inte optimalt med lufthål (enbart i locket).

Citronen
0

Ok, det var den ända jag hittade men jag letar efter biligare så klart men har gått om tid på mig att finna någon bra. Tack för tipset om Ö&B.

[Castaway]
0

JAg har en från expert zoo, 125 spänn och större än en såndär, helt klart prisvärd! Heter typ. minigulliver, tror jag ;)

svartmask
0

har en exakt likadan^^

fick min för 100 på blocket.

idaleck
0

Jag har en som nog är precis lika som #0 och den kostade också ca 180 kr. Tycker den funkar bra för mina två killar, men jag skulle nog inte ha fler än två i den.

Absinthe
0

Jag har en modell större och en sån som visas på bilden. Båda funkar bra om man ska hämta hem råttor eller lämna någonstans, över några timmar funkar de bra. =)