Fotbolls EM
Hur kul tycker du det är med all fotboll på tv? Själv är jag måttligt road
! Rått EM eller liknande så hade man ju bänkat sig med en stadig skål smågodis

Jag sitter ju här…så jag är inte så intresserad. Fast sedan Tyskland har ett par bra spelare från mitt favvolag FC Schalke 04 så är jag glad för att Tyskland spöar skiten ur Polen just nu *mohahaha*
Nä fotboll intresserar mig verkligen inte :D Inte någon sport egentligen xD Typ bara sporter där djur ingår ;) Kampsporter ser jag som mest onödigt ><
Mvh Nathalie

astråkigt

#1 Go schalke ;)
Jag kollar resultaten efter matcherna eftersom vi har en intern tävling på jobbet och jag satsar stenhårt på att vinna! Men större än så är inte mitt engagemang…
meh, de ju skitkul me fotboll… *önskar ja hade tv å diggbox*

Fotboll är tråkigt. :P Alla bollsporter är tråkiga.

Ja usch! Typ alla sporter är tråkiga! Tänker verkligen göra allt jag kan för att undvika varenda minut av det…
#6 näää, ere inte alls! tvärtom, det är skitkul!

#8 Springa runt och jaga efter en boll för att få in den i ett nät… vad är det för kul med det? ;P
det är spännande och ju skickligare spelarna är desto mer intressant är det

#10 Själv tycker jag att fotboll knappast blir mer intressant än när det är 6åringar som spelar klassfotboll. Kids som petar sig i näsan, ramlar och springer i en klunga efter bollen. Det är söt fotboll det! ^__^
Jag tycker fotbolls em är kul :D Likaså vm och shit. Men bara när sverige spelar ;> Sen mot slutet också, men nu i början är allt bara tjolahoppsan och jag fattar nada.
Fotboll suger. Det är helt enkelt inte kul att varken titta eller att själv springa efter nån jävla boll och försöka sparka in skiten i ett jävla nät, liksom.
Dressyr däremot! MER GALOPPOMBYTEN I VARJE MED BRIAR! <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag tycker riktigt mycket om fotboll och kommer att titta så mycket jag kan.

#14 - Yey! Jag gillar också att se på fotboll! Att spela är en annan sak :P
Kommer följa fotbolls EM, kanke inte se exakt alla matcher, men Sveriges matcher kommer jag inte att missa :)

Sport ska utövas, inte tittas på… Hellre spelar jag själv än kollar på em, men nu när ledbandet är avslitet får jag göra det bästa av situationen = Goda vänner, trevligt tilltugg, fotbolls-em.

Jag gillar inte fotboll på tv, irl kan jag kolla men på tv är det bara sååå dåligt. Sambon kollar/ska kolla på varenda match. Suck… Låser in mig i datarummet med råttorna istället. Mycket roligare! 

ROligast att titta på puben förstås, men EM och VM är roligt för då vet man lite bättre vilka lag man håller på. Föredrar annars hockey som går fortare och är lite mer spännande. Hockey-VM och vinter OS är mina sporthöjdare :)

Usch.. på tisdag ska tydligen tre karlar (min sambo inräknad) sitta i soffan och kolla på fotbollen. Blä. Inte nog med att man måste höra tvn, nu måste man hära de diskutera skiten oxå. *letar fram hörlurarna*
Landslagsfotboll är riktigt kul! Jag följer absolut EM :)