Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 774 ggr
Babbett
0

Råtthane-bebis sökes!

En kompis letar efter en hane, inga spec. krav förutom kön.

Hon har enbart hanar hemma och letar nu en liten kompis till en som har lite svårt att hitta sin plats i den stora flocken.

Ett stort pluss är om bebisen inte finns för långt från mig…eftersom jag får transportera honom till henne sen :-D

(Kollade under "Vilka har kullar" men den listan kändes lite ouppdaterad..de flesta där borde vara tingade sedan länge!?)

cykelpump
0

Åsa har ju tat hand om 9små bebbar :O alla killar tror jag.. Sussa_08 här på rif.

Babbett
0

Han måste vara leveransklar…glömde skriva det, flåt. Transporten sker ant. nästa vecka redan!

Tramsa
0

Hm.. inga krav alltså? Hm.. Jag har en liten kille hemma som inte verkar komma in bra i min flock men jag vet inte.. Jag är ju störtkär i honom själv..

Babbett
0

#3 Nej, hon brukar ha höga krav fast nu är det lite brådis sedan han som behöver sällskap sitter med en annan hane som inte verkar ha så lång tid kvar.

Fast han är osäker och fungerar inte med de andra, stora grabbarna..därför söker hon nu en bebis (iaf. "nästanbebis").

cykelpump
0

#2, jag tror faktist dom e så pass stora, alltså har den åldern. Men skicka ett pm och fråga (: Dom verkar va jätte mysiga.

Tramsa
0

Mm.. min pojk är ju inte direkt bebis. Han är född i februari (ser honom som bebis för han är så pytteliten och nästan menlös stackarn) Men.. han stannar nog nu när jag känner efter. Skapar en ny tvåmans-flock om det inte blir bättre :)

Babbett
0

#6 Det är väl inte Hannibal? :-O

Tramsa
0

#7 Nej nej :) Det är en liten striped kille.

Babbett
0

#8 Aaah, tänkte att han är nog inte så pytteliten och menlös…fast han föddes iaf. i feb.

Tramsa
0

Jag tänkte inte på att "dina" grabbar är födda samtidigt. Jag och datum…. :P

sussa08
0

Ungarna jag har är 5 veckor… Jobbar dock med deras vikt då de tydligen växt upp på pellets :/ De funkar bra med vuxna grabbar också…

Om det skulle vara intressant!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Dumbo
0

Vet att Daydreams har haft en till salu. Vet inte om det finns kvar eller ej men du kan ju  höra av dig till henne.

Babbett
0

#12 Tack men dd bor i Skåne.

Babbett
0

#11 Var bor du? Bilder på bebsen? Bakgrund?

sussa08
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns ingen bakgrund på dem, tyvärr… Har endast träffat mamman som var väldigt trevlig och social!

Bra bilder är det ont om men jag har en annons här på dom, Bor i tumba/stockholm

Alla är hoodisar, de flesta agouti sen tre svarta också :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Nicciz
0

Det är inte hundra än men jag foderplacerar nog ut Bad Seed från min kull.. fast först om två veckor…

cosmonita
0

Jag har en leveransklar kille från kullen född 21/4

Vet inte riktigt vilken av dem än…men de går att se på www.cosmonita.se/rattindex1.htm

Kan tas med till Tramsa i Ramnäs kommande vecka.

Babbett
0

#17 Tack, jag återkommer!