Samma person?
Hej
Är ny här som ni kan se men har ändå hunnit läsa lite här och jag undrar om Rosalie90 och Miss_Maskerad är samma person?
Rosalie90 har i alla fall avsagt sitt medlemsskap (om ingen annan gjort det åt henne)
ok men vet du om dem var samma person?
det har förekommit att folk här innan haft dubbla "nick", men i detta fallet vet jag inte. De har oftast varit ute efter att skapa oreda på ett eller annat sätt.
ok för jag tycker det finns vissa likheter

Personen ifråga gjorde väl dubbelkonto för att slippa be om ursäkt för ett dåligt beteende mot de andra medlemmarna här skulle jag tro.. =)
ok :S

Trippelkonto, menar du väl,
Vi är inte helt borta, nu är du inne på ditt tredje nick på 3 dagar, och du avslöjar dig själv direkt.
hahahahaha^^
helt underbart… snacka om att avslöja sej själv^^
Min blogg: SweGizmo.se

Det börjar bli pinsamt:S
va?
Åh, stackars liten flicka….. *ASG*
Bara för jag är ny så betyder det inte att jag är samma som dem eller ? jag gick med här för att hjälpa andra och få hjälp när jag behöver det och vad är det som ni anser är min likhet mellan dem två flaska personorna? Bli väldigt ledsen och arg när jag få sådan anklagelser ska ni vet

#12 Ok, om vi bortser från att ni stavar lika och kommer från Skåne och blev medlem direkt efter varandra så är det kanske inte så många likheter.
Det lär dock visa sig om de som påstår att ni är samma person har rätt eller fel…
Det var ju det där krånglet med att redigera ett inlägg elelr kommentar…. :/ om ni inte är samma borde det inte va så svårt att ställa upp iofs, ingen större ansträgning för er, kanske större för medarbetarna :/
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#13 du glömde nämna att 2 av använadrna heter 90 i slutet också;)

#16 Ok, flåt… :-P

hahah det här börjar bli riktigt kul… :P
Snälla - popcorn, hit, NU
:D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
hahaha, skickar popcorn genom usb:n ;)
Tack tack! <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
är ni säkra på att alla dessa verkligen e samma annars e det riktigt taskigt det här…

håller med ladyinred..
Jag tycker ni är taskiga mot mig iallafall ni som anklagar mig för att vara någon annan. Vill bara säga att många har sitt födelse år i slutet av sitt namn också tycker bara är det är rent ut sagt för jävligt att ni anklagar mig för detta jag blir väldigt upprörd och ledsen över detta. Fattar inte vad jag har gjort för att ni ska göra så här mot mig
Man kan ju inte vara säker på att det är samma person. Och det är möjligt att det inte är det, så jag uttalar mej inte i frågan :P
Varför skulle en ny här helt plötsligt bry sig om ifall två personer är samma? Det undrar jag ^^
Mvh Nathalie

#26 Det undrar jag också lite smått… (inte för att jag bryr mej…)

Men hjälp, kan det bli mer genomskinligt?
#26 Du tar orden ur munnen på mej ;)
#28 Hon kunde ju säga det rätt ut? (:
jo för jag har läst andra inlägga och jag undrade bara den sida e väl till för att få hjälp men frågor?

Jag har ingen aning om vad jag ska säga om detta. det verkar ju som det är samma person.. allt tyder på det.. sättet att skriva är detsamma. men självklart behöver det inte vara så.. Så om det inte är så, så titta på forumet så får du svaret på många av dina frågor..
Men ärligt, är ni hundra på att dessa e samma och inte nåt ni bara antar? Annars är det här mobbning på hög nivå! För är inte dessa anklagerlser befogade är det grymt elakt.
Det är rätt uppenbart.
Annars kan man ju alltid be nån av medhjälparna att kolla IP.
För att kolla IP behövs det att dom redigerar inlägget.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
okej, så det går att ta reda på hur det ligger till om man vill, men då måste alla vara med på det (de anklagade)? Jag vet om att sånt här har hänt innan och jag vet även om ett fall där ett par anklagats för det och att det sen inte stämde, de va två olika..
Då är det ju bara att be båda skriva nåt och redigera. Är de inte samma så har de ju inget att dölja liksom.

hoho sånthär är alltid lika underhållande ;P

Det är bara att skriva från två olika datorer så stämmer inte ipn, så nä det går inte att säga.
Jag bryr mig inte, hon får oavsett nick inte köpa råttor av mig.
Men varför spelar det någon roll? Vill hon hålla på och skapa nya användare hela tiden för att hon gör bort sig är det väl hennes problem?

Snart är det ditt problem, när du är medarbetare:P
fattar inte varför ni anklagar mig för detta kommer ta kontak med ägaren till sajten
om man bråkar med nån som är schizofren, kan man bli åtalad för hets mot folkgrupp då? :P
Nej men för falska anklagelser kan man bli åtalad för.
Men har skrivit till ägare här på sidan redan om detta och jag hoppas hon tar itu med det så fort det går

#41 jag tror inte att den nuvarande sajtvärden (bima) kommer svara (?)
om hon inte gör det kommer jag gå vidare med detta

#45 senast hon var aktiv här var i februari så ;P
då går jag vidar med detta om inte det upphör och ni ber om usäkt

#47 ah okej :)

hihi nu vill jag också ha popcorn
jepp för jag accepterar inte detta efter som det tar mig ganska hårt

okej skriv du till ägaren av sidan och klaga.. även om ägaren kommer och säger att detta är fel så är det ändå upp till uppfödaren om hon eller han vill sälja till dig.
Sedan kan man ju tycka att det är underligt att en av dina frågor är om roselie och missmaskerad är samma person.
Tycker bara att hela grejen är så genom skinlig. och ärligt talat så skulle jag (om jag vara uppfödare) inte chansa på att ni inte är samma person. Råttor är inte bara djur man gör sig av med hur som helst. utan råttor är något som ska komma till bra hem. det är lite som en adoption..
Många uppfödare är stenhårda på vem och vilka dom säljer till. vilket är jävligt bra.. för om man blir godkänd som köpare så ska man kunna kontakta uppfödaren för frågor och vid problem.
Uppfödarna på denna sida gör ett väldigt bra jobb och får fram väldigt trevliga råttor och ger mycket kunskap.
Så om du nu vill klaga, vilket inte kommer leda någonstans mer än att någon eller några kan få en varning i värsta fall.
Bevisa istället att du inte är samma person.

falska anklagelser kan leda till åtal.. visst..
men jag tror knappas att detta leder till åtal..
jag har svårt att en åklagare överhuvudtaget skulle ens titta på det..

och om inte jag minns fel efter mina studier, så kan även en person som utger sig för att vara någon annan också bli åtalad..
kan nog leda till mer känner polisen men jag har fått nog av era anklagelser och jag tänker inte ta mer sig jag var vänlig och snäll så bara hoppade ni på mig fattar inte varför

och skriva av andras saker utan att uppge källa, är väl också olagligt?

ja copyright, det är ganska allvarligt faktiskt.
#54 polisen har nog viktigare saker för sig..

Men för fanken ge dig NU! du bad inte om ursäkt så varför skulle nån annan be dig om ursäkt? Tro för h… inte att du kan skriva vad du vill på nätet och sen "lalla" runt som nån liten prinsessa här och be folk krypa för dig.
Om du ens skulle anmäla till polisen så är det bara för dom som du anmäler att göra en mot anmälan så skiter polisen i det iaf.
Vill du ha nått att anmäla? Oärliga människor kan ta och kyssa mig nånstans där solen inte skiner. (ANMÄL DET DU!) Så ta och lugna ner dig nu och låt det trevliga folket på den här sidan vara. Dom är inte skyldiga dig ett p*ss!
Du kommer ALDRIG bli trevligt bemött här som du håller på, istället för att byta nick - avbryt medlemskapet och kom inte tillbaka.
Nu orkar inte jag vara snäll mer.. *MORR*
Ursäktar till er andra som får stå ut med mitt språk men jag börjar bli trött på denna lilla fröken nu..
Word;)

#59 Hehe

Jag måste säga att jag inte förstår varför det här har blivit så stort… Jag måste vara trög :D
Vi kan ju göra forumet en tjänst och sluta skriva i denna tråden så försvinner den snart;)
#58 håller med dig
Carina det är intedin råtta på bilden så vore glad om du tog bort den. Känner hon som äger råttan och vad jag vet får du nog inte ha hennes råtta här och du har inte ensfrågat

#63 men va fan…
*SKICKAR ETT VIRTUELLT STJÄRTAVTRYCK*
Kyss mig där bak för h-te!!! >.<
Du lurar ingen iaf så ge dig nu!!!!!!!!!!
Carina det är inte din råtta på bilden så vore glad om du tog bort den. Känner hon som äger råttan och vad jag vet får du nog inte ha hennes råtta här och om du nu prata om att anmäla massa och att du känner en polis borde du då inte veta att men inte bara får ta andras bilder och sedan säga att det är din råtta gör inte saken bättre.
*arg*

rosalie, din uppladdning av bild på ditt nick carina, syns nog bara på din dator så där avslöjar du dig själv ännu en gång, att du inte skäms.
asså jag menar på henes presentation så har hon en bil som inte e hennes.
Om du klickar på hennes namn kommer den upp

Hur orkar någon hålla på…? Hehe.

#66 (_x_) ett sånt kanske:P
Vill bara att hon ska ta bort bilden på min väns råtta
#69 så varför har du satt in den då??
Jag och Carina90 är inte samma peson jag blev medlem här efter som jag så bilden och vill skriva att hon skulle ta bort den

du kan inte se bilden innan du blir medlem, man ser bara personliga sidor efter man blivit medlem.

#71 precis ett sånt!
KOM IGEN NU, MITT I DAJMKRYSSET, PLZ DUMBO!? 
jag såg den på snyggast.se och läste att hon var med här också därav visste jag vad hon hette här:P
#74 men ge dej:/ det är bara du och dina scitzo nick som inte använder punkter eller kommatecken… uppenbart att du är smma person…
varför håller du på? snart kommer alla blir helst hysteriska på dej.
Jag ger det ett tips. logga ut, ta bort dina nick, och kom tillbaka om 1 vecka när du tänkt efter vad du håller på med.
Hahaha bara måste skratta. Detta blir ju bara roligare för var inlägg som skrivs av trollet under alla nicken
Många tonåring skriver inte så petigt som ni nog kan fatta där av att vi kanske inte gör det men ni får tro vvad ni vill jag tänker inte ängn någon större tid till detta lilla bråk om vem som är vem här vill bara att Carina90 ska ta bort bilden
hur var det nu? man skulle inte mata trollen?! attans… jag misslyckades-_-

#80 Det är bara en ren tillfällighet att det hela tiden startas nya nick som anklagar dom gamla, ellerhur? x) Okej, jag ska sluta mata trollet, men jag är ganska road! ^__^

Har inte gått mycket tid mellan nicken direkt

nej men herregud.. någon tror jag måste gå till farbror psykdoktorn.. för ärligt talat verkar du vara ganska schizo, rosalie, missmaskerad carina dumbo eller vad faan du nu heter.. lägg ner..
jag vet att man inte ska fortsätta. men jag råkar tycka att detta är ganska underhållande.. jobbar natt så jag är lätt road.. hehe..
jaja.. herregud.. ibland är det synd om människan
jag drar tillbaka min oro att anklagelserna va obefogade. Nu e jag oxå övertygad…

Det känns som det stackars trollet inte är särskilt gammalt o moget…Trollet verkar inte riktigt förstå vad det håller på med. Hade jag varit trollet hade jag gjort mig en egen tjänst o gått o lagt mig nu. Snart kan det ju inte bli värre… Godnatt trollet, o sov så gott! Trollet kan komma tillbaka en annan dag som sig själv, o vara lite mer ödmjuk, så blir det jättebra allting
Deta blir ju roligare för varje inläg.. *ASG* jag tror jag dör
Jag hade nog betett mig som henne. Är så himla besserwisser att jag absolut hade stört mig på mig själv och börjat argumentera med mig… Undrar var det slutat :D
Hade egentligen inte tänkt lägga mig i, men måste bara få framföra att det är så sorgligt att se människor (rosale mer specifikt i detta fall) som inte vet när det är dags att lägga av. _(Eller så njuter bara vissa människor av att bli skrattade åt).
_Till Rosale: Jag vet att du inte vill ha kommentarer eller ens bryr dig om dem men du borde vara tacksam för all hjälp som människorna här försökt ge dig. Samt att det är skillnad på konstruktiv kritk och personligt påhopp, du har fått konstruktiv kritik men själv gett personliga påhopp. Ta smällen och be om ursäkt.
Kan ni inte bara ta bort den här tråden :( Jag sitter här o blir skitgrinig, inte bara för duskussionen men jag har fått SJUKT stora blåsor under fötterna för jag har promenerat hela dagen :P
Det här påminner om en i min klass i nian… Hon skrev alla i åttan hatar *hennes namn* för att försöka sätta dit oss :D Kul nog såg man att det var hennes handstil ^^ Under stod det senare "nian också!" med en annan handstil ^^ Så jäkla fräckt :D
Tjejen på bilden här vart anklagad för skiten ;)
Ne men seriöst snälla ta bort tråden, och snälla du med många namn, ta bort i alla fall tre av dom?
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#42 <3 xD
Nu funderar jag på om det inte är dags att skaffa lite fler kuddar och godis också. Lite cola kanske (:

När kommer filmen på denna drama skandalen ? 
För att mata trollet lite mer. (Jag stör mej på folk som inte kan ljuga).
#80 Vadå många tonåringar skriver inte så petigt? Hur troligt känns det att det skulle dyka upp tre artonåringar på ett par dagar som alla skriver på PRECIS samma sätt? xD
Hahaha.
*Ostkrokar!* ( Tycker inte om popcorn XD )
Mvh Nathalie

Tyvärr verkar trollet gå och lägga sig tidigt men men, popcornen är ändå slut

#93 "Jag stör mig på folk som inte kan ljuga" HAHAHAHA. Väldigt fint, tycker jag. Inte så att du stör dig på folk som ljuger på internet eller så, utan på folk som inte KAN ljuga ^__^

haha nu har jag läst alla inlägg här och sitter och småskrattar för mig själv.. jag förstår verkligen inte hur hon orkar =P
"många tonåringar skriver inte så petigt" ne kanske inte, men sen finns det väldigt många som gör det åxå.. jag själv t.ex. använder alltig .,! eller ? när jag skriver nåt! Och har alltid gjort det så aa.. men men.. synd att jag inte hade popcorn medans jag läste, men jag har iaf min cider ;) =P
O öl o godis o chips…himla roande faktiskt!!

Faan inget godis har jag.. =/ hihi kan köpa det sen =P

vi alla skriver på ett speciellt sätt.. vissa av oss stavar dåligt, andra stavar jätte bra.. andra använder konstiga ord.. osv..
man kan nästan säga vem det är som skrivit inlägget genom att bara se hur det är skrivet. Likadant på msn.
Så det är inte konstigt att vi märker att en person har en massa olika nick här inne.. samma skrift olika namn..
Håller ni med?
Jag tror ärligt talat att hon bara är ute för att jävlas. reta upp oss andra.. klart man tänder till på alla växlar.. ganska komiskt egentligen… Så tack Rosalie eller dumbo eller ja vad du nu heter för att du fått oss att avreagera oss lite på dig..
jag har haft en rolig natt med massa skratt iallafall.. hehehhe
ibland blir man så trött så man bara måste skratta..
nej nu ska jag hem och sova efter en låååång natt på jobbet..

101 kommentarer…herrejösses.
#96 Nej det är jobbigare om folk inte kan x) Jag menar, vet de hur man ljuger märker man ju inget ;) Men vårat lilla troll sätter ju dit sej själv HELA tiden :D