Plz help mi
Min voljär behöver få en ordentlig rengöring.
Nån frivillig? 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

vi kan byta, jag städar din om du städar alla mina!
Hmm… Visst har väl du väldigt söta kidnappningsobjekt? I'm in! :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

lol oook, vi kan ta det om 2 veckor:P

Har precis skuuurat mina burar o känner mer än någonsin att jag vill ha en voljär! Har 3 burar på varandra o det är så jäkla bökigt!

Jag hade så gärna bytat med dig, du kan ju ta dina burar och skura dom en och en i badrummet, det går inte med mina dubbelvoljärer

#5 Men hur rengör man dem ordentligt då? Högtryckstvätt i råttrummet o hoppas på förstående grannar o tätt vattentåligt golv? *Tänker så det knakar*

Släpa in den i duschen.. eller du kanske har badkar? då blir det svårare.
Varför skrubba alls? Jag använder min diskduk ifrån Enjo med olivtvål, tar bort vad som helst :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#8 Var köper man en sådan underbaring, o hur gör man?
Man kan be mig ringa min säljare :) Hon blir bara glad om jag skickar kunder till henne :) Eller så går man in på Enjos hemsida
och bokar ett eget demo :)
Enda man behöver göra om man har demo hos sig är att låta bli att städa på överenskomna ytor, fixa fika och bjud in folk :)
Till rengöringen av råttburarna så blöter man diskduken, gnuggar in lite olivtvål på den och sen är det bara att köra :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

enjos grejer är skitbra!!
Qui dormit, non peccat

Har aldrig hört talas om dem! Är det stort så det finns runtom i Sverige?

Måste tyvärr dissa Allamejs enjo totalt, jag provade och tycker den är helt värdelös, (förlåt Allamej, inte personligt, blev dock väldigt besviken)
Dubbelvoljärerna får man ta loss en sida i taget och skura i badrummet.
Meep gief mi! Zebra bist pank :(

Hjälp, det låter avancerat
! En sådan ska jag inte köpa då! Annars är de himla fina o praktiska. Synd.
Daydreams, hur ser en sån där dubbelvoljär ut? Bild?
Lyckas inte riktigt greppa skillnaden mellan dubbelvoljär och voljär liksom. Är en dubbelvoljär bara två voljärer bredvid varann eller vadå? :P

Ovanpå varandra sitter dem.
Oj vad hög :D *fantisera*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
W00t… Ovå voljärer på varann? Wtf? O.o

Nae, de är mer breeeeeda än höga * visar med händerna rakt ut*
Daydreams hade otur och fick en trasa som enjo sen drog tillbaka för att den var kass… den var ersättning till Plus line soft som är helt underbar…
Men jag har klagat till min säljare och andra har säkert gjort det också eftersom den underbara duken är tillbaka :D
Men till galler använder jag numera köksbuken eftersom den river så bra… Blev inspirerad och gick och drog av gallret på min voljär så att flickorna fick röra på sig en smula :D Tog kanske en 15 minuter eller så :D
#20: Bestäm dig xD

Jaha en sån, nu hänger jag med