vad säger man?
http://www.blocket.se/vi/16677640.htm?ca=12_s
Ja vad säger man? *suck*

man säger att det är så fruktansvärt sorgligt
Kan någon som kan formulera sig vänligt informera denna flicka om vad som är fel med situationen… vaddå för förskott by the way /Allamej som har ett krångligt iFokus ikväll :(
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

jag tror jag kräks.. hur dum får man vara egentligen??
Qui dormit, non peccat
"Hej jag är pengakåt" =(

Mvh Stephanie 

Ja kan skriva är bra på skriva på ett snällt sätt ;).. Om någon berätar vad jag ska skriva?
det finns ju knappt ord för detta… snälla kan någon ta och maila henne. jag har mailat så många de senaste dagarna och bara fått tykna svar tillbaka.. skrev till och med på typ världens trevligaste sätt :p
"kom ej ihåg vad för ras han är men en äldre verision av tamråtta..väldigt STOR av sig!"
undra vad en äldre version av en tamråtta är? :p

jag tänkte att jag skulle skriva till henne.. får göra ett försök
JAg fattar inte. Lägger hon ut en bild på pappan till ungarna men ingen på mamman? Har hon en hona som är parad med honom alltså? Äh, jag får lite damp och jag är sur.

jag fick intrycket av att hon bara hade hannen och att om någon annan med hona ville para med hennes hanne.. så förstod jag.. men jag vet inte vad hon menar med att ungarna kommer i augusti.. då kan hennes hona in vara dräktig redan nu!
Ja jag fattar ingenting.. jag har mailat henne och frågat
#9: Ungarna är leveransklara i augusti står det. Det kan stämma. Blev råttan dräktig idag och föder om exakt 3 veckor så föder hon den 27:e, vilket innebär att ungarna är 5 veckor gamla den 2:a augusti, om jag inte räknat helt fel nu.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag har skrattat mycket åt den fåniga annonsen. Fast samtidigt kan det ju bli väldigt tragiskt också… Aja.. pucko.

jag ser inte sidan så jag fattar ingenting.. T.T
#12 Var glad för det;)

#13 :P