Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 378 ggr
lindapluttanbusan
0

Rått shopping

Har legat på stort under dessa dagar sedan skatten kommit..

Har självkjlart jobbat ihjäl mig, hur ska jag annars överleva? Mycket vill ha mera..

Har köpt en ny bur till damerna mina..

Sedan har jag fått erbjudande om en mega bur till den stora buren.

eller snarare en mega bur till mig. har fått en tvåa på 75 kvadrat med en balkong :-) underbart.. mycket plats till mig och råttisarna.. och en balkong för mig som röker.. så slipper jag springa ut.. eller hänga under fläkten som en galning.

Sedan har jag köpt massa örngott till råttorna så det blir en massa nya och fina hängmattor..

Har sedan köpt massa färska grönsaker som råttisarna ska få i dag.. har även köpt lever och gott kött som dom ska få smaska på

+ satt in en massa pengar på mitt råttkonto..

så nu har jag äntligen kommit över den magiska summan av 100 000 kr.. :) måste säga att jagär bra stolt.. allt jobb har lönat sig.. så nu har jag råd att köpa mig en egen veterinär om jag behöver det hehehhe.. Fast alla pengar går inte till råttorna utan även till andra omkostnader som rör lägenheten och min lilla famlij.. Fiskarna ska få ett större akvarium här snart också..

jag är bara så glad.. älskar mina damer så mycket..

Sedan har jag fått ett erbjudande av ett av mian jobb.. jag ska bli legitemerad begravningsentrpenör (ursäkta min dåliga stavning)

hehehe. så nu ska jag gå i från vården helt och bara jobba på begravningsbyrån.. fast det blir till hösten.. hehehhe

jag är bara så förbannat glad….. :)

Lottar8
0

Grattis till digGlad

Daydreams
0

hihi vad roligt, grattis till nya jobbet! 100 000 i råttbuffert var inte fy skam, får jag låna din inköpta vette sen?

TacoBelle
0

Grattis! Det låter hur underbart som helst!

[Castaway]
0

Fasen vad najs :D

Mastoll
0

Men gud va kul! :D
Du skämmer bort både råttorna och dig själv :)

firefly
0

Grattis ^^

Bim
0

Grattis! Jättekul att höra (läsa.. :P)