Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 433 ggr
Bim
0

Min råttdröm!

Jag måste bara skriva av mej.. :) Såhär ser min råttdröm ut just nu.. och vem vet.. det kanske kommer bli så när jag en vacker dag kommer skaffa råttor.. :) <3

Okej, jag ska ha ca 7-8 hanar. (I en stooor bur xD)

1 eller 2 Black (gärna med lite rost i)
1 Agoti
1-2 black eyed siamese eller siamese
1 Choklate eller choklate agoti
1-2 Albino

Ganska blandat.. :P Jag skulle vilja ha så mååånga mer också.. Men dom här är bland mina favvofärger och även Blue, mink, beige, pearl och MASSA andra färger! :O Men min lilla hanflock ser ut så här just nu.. :) skulle gärna vilja lägga till fler sen.. :D

Jag ska kanske tillägga att den här drömmen handlar bara om vilka färger jag vill ha.. :) Dom ska ju självklart ha bäst humör mm! :D Åhh, än så länge kan man ju bara drömma…. :(
Kickan, du har fått mej att gilla Black.. :P Jag har fått lite färger från din lilla flock ;)

hus-musen
0

det var en ganska blygsam dröm=) sj skulle jag vilja ha en städare till råttburen, o någon som kan ta ut dem när jag jobbar!! de vore en dröm de=) men annars lät en 7-8 gosråttor bra=)

Qui dormit, non peccat

Bim
0

#1 haha, jag vill städa burarna själv.. Och inreda.. kanske blir less efetr ett tag men.. :P

TienMu
0

*le* Du vill ha alla färger å alla råttor!!!!

Du kommer bli en riktig råttmamma!!! :)

Bim
0

#3 thihi, tacktack ;)

KickanW
0

Åh, det är så kul att planera sådär! Och ja, black och chocolate agouti finns ju här :)

hus-musen
0

ja hoppas att du får många glada gosråttor som lever jättelänge utan sjukdomar!! de glömde ja o skriva förra gången=)

Qui dormit, non peccat

Bim
0

#5 hehe.. joo, jag vet.. jag tror att jag är lite kär i dom färgerna.. :P

#6 Åå.. tack så mkt! :D

UpptagetNamn
0

Min dröm är någon som städar buren och kanske ger dom mat när inte jag orkar.. xD

svartmask
0

min dröm är att rådisarna städar buren själva xD

TienMu
0

kan dom inte bara sluta bajsa? :)

KickanW
0

#10: Om du slutar mata dem slutar de nog bajsa… (…)

TienMu
0

#11 haha…troligt…..nä då börjar de poopa plast å papper istället….nåt kommer de ju gnaga i sig….

TienMu
0

lite poop å en skvätt här å där får man ta…..

Bim
0

x)