Min råttdröm!
Jag måste bara skriva av mej.. :) Såhär ser min råttdröm ut just nu.. och vem vet.. det kanske kommer bli så när jag en vacker dag kommer skaffa råttor.. :) <3
Okej, jag ska ha ca 7-8 hanar. (I en stooor bur xD)
1 eller 2 Black (gärna med lite rost i)
1 Agoti
1-2 black eyed siamese eller siamese
1 Choklate eller choklate agoti
1-2 Albino
Ganska blandat.. :P Jag skulle vilja ha så mååånga mer också.. Men dom här är bland mina favvofärger och även Blue, mink, beige, pearl och MASSA andra färger! :O Men min lilla hanflock ser ut så här just nu.. :) skulle gärna vilja lägga till fler sen.. :D
Jag ska kanske tillägga att den här drömmen handlar bara om vilka färger jag vill ha.. :) Dom ska ju självklart ha bäst humör mm! :D Åhh, än så länge kan man ju bara drömma…. :(
Kickan, du har fått mej att gilla Black.. :P Jag har fått lite färger från din lilla flock ;)

det var en ganska blygsam dröm=) sj skulle jag vilja ha en städare till råttburen, o någon som kan ta ut dem när jag jobbar!! de vore en dröm de=) men annars lät en 7-8 gosråttor bra=)
Qui dormit, non peccat

#1 haha, jag vill städa burarna själv.. Och inreda.. kanske blir less efetr ett tag men.. :P

*le* Du vill ha alla färger å alla råttor!!!!
Du kommer bli en riktig råttmamma!!! :)

#3 thihi, tacktack ;)
Åh, det är så kul att planera sådär! Och ja, black och chocolate agouti finns ju här :)

ja hoppas att du får många glada gosråttor som lever jättelänge utan sjukdomar!! de glömde ja o skriva förra gången=)
Qui dormit, non peccat

#5 hehe.. joo, jag vet.. jag tror att jag är lite kär i dom färgerna.. :P
#6 Åå.. tack så mkt! :D

Min dröm är någon som städar buren och kanske ger dom mat när inte jag orkar.. xD

min dröm är att rådisarna städar buren själva xD

kan dom inte bara sluta bajsa? :)
#10: Om du slutar mata dem slutar de nog bajsa… (…)

#11 haha…troligt…..nä då börjar de poopa plast å papper istället….nåt kommer de ju gnaga i sig….

lite poop å en skvätt här å där får man ta…..

x)