OT Vad gör ni?
Vad pysslar ni med eftersom ni inte sitter här och pladdrar på RIF?
Jaja, är ni inte här kan ni ju inte svara just nu.. men vad kan vara så intressant en söndagskväll? För det är väl söndag idag? *bored*

just nu gör jag inte mycket… väntar på att valpisen ska vakna så vi kan gå ut en sista gång innan vi sover för natten =D
Jag har ungefär lika kul, känns bra att fler än jag inte har något liv (: Ska nog ta och dricka lite te snart. *temissbrukare*
Jag gör ingenting. Sambon och jag kan inte komma överens om vilken film vi ska se…
de kanske man borde gör lite te 
Aha, så det är inte helt dött här? :P
Åh, te.. nu blev jag sugen på sånt också. Har dock druckit upp de godaste sorterna, så man får väl ta åt bara.. och så har jag ingen honung kvar heller. ;/
Jag orkar inte göra te… Vi har inget gott tror jag *springer och kikar* JO! Vaniljte! Hmm… Kanske ska göra lite te iaf..?
JORDGUBBSTE, det är det enda riktiga!
grön kaktus te från kränku i visby är bra grejer =D mmmm
Jag gjorde mig just säker på att råttan som är med i filmen Avgrunden inte kom till skada under inspelningen. Visste ni att man kan andas vätska?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
nu har vi vart ute =D såg 3 igelkottar oxå =D blir verkligen glad varje gång jag ser en
dom liksom livar upp o på på gotland =D
#9 hurdå andas vätska..?
Se filmen :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
avgrunden… lät liksom höjdskräcksaktigt

ska göra eget te snart när jag har vart ute och plockat diverse örter och dylikt (har nyss börjat me min hostmedicin som står och drar) ska göra blåbärste, lingonte, smultronte, jordgubbste. och en massa mer. de ä ba fantasin och hur länge man orkar leta som sätter gränser^^
Nä nu ska denna svartmask sova. imorn börjar skolan igen. suck suck.
Blesses and kisses.
Jag blir deprimerad när folk går och lägger sej före mej.
Vilket folk alltid gör.
Eftersom att jag aldrig lyckas ta mej härifrån ;P
Den här avgrunden handlar om något som jag tycker är otäckt… vatten… :)
ja.. jag såg stolthet och fördom (tycker den är lite kul.. bara läst boken innan. några sköna kommentarer har de allt.) läst och nu kan jag inte somna. får panik vid tanken på att om jag somnar nu så ska jag gå upp om tre timmar och då komemr jag var aptrött i skolan i morogn.. *suck* såndära härlig dag fram till 16 dessutom..
gjorde omröstningstrådar… puh! det tar en stund sånt… ska nog ha 20 regeln på antal igen…
#18 Jag tycker också du ska ha 20regeln igen… Då är det inte lika svårt att bestämma sig heller ;)
Nu sitter jag och väntar på min halvlillesyrra, hon ska komma klockan 10. Så jag ska hinna plugga lite innan det (dvs. en kvart :P) och sen ska vi städa råttburar! Wäääjj!!

#9 Såg också avgrunden! Så himla söt är den, råttan i filmen! Och ägaren med! :)
Älskar mina stora små vänner..
Jag pluggar inte. =P

Mvh Stephanie 

#20 Visste du att james Cameron behöll en av råttorna i filmen som husdjur?

Jasså? Roligt! :)
Älskar mina stora små vänner..
Jag kan inte soovaaaa.. varit uppe i över en halvtimme nu ju. Kul när sista gången jag kollade på klockan inatt så var hon halv tre, nu kanske jag kan somna inatt. Ska jobba förmiddag i morgon så det vore trevligt. :)

#24 HUR kan man inte somna när man får somna kl kvart över 7..? Helt sjukt..
#24 Sånt där existerar inte i min värld. På morgonen sover man TACKSAMT!
jag har förmodligen bränt mig på balkongen xD
balkongen äng
hahahaha, ja precis niffen :D lite speciellt här i gävle :-P
vaaaa..?
haha vad pratar ni om?
(internt skämt)
Jag pluggar sönder min dator och mina fingrar. OCH MIN HJÄRNA!! Jag blir galen! Och jag kan inte hålla mig från att snacka på msn, men t.ex. Lindorna(Bullerbytjejen och Absinthe) och Lina(ladysuprise) :P
Inte med mig =(

Mvh Stephanie 

#34 Men då får väl skriva då? Knasboll 
(Vart har vissa smilisar tagit vägen?)
35# Jag vet, det är knas :S
#25 & 26
Nää, hade ändå inte tid att sova. Har haft fullt upp hela dagen, så det var tur att jag vaknade så tidigt! :P
Jag sover alltid mindre än vanligt på somrarna, ofta är jag vaken hela nätterna och sover mellan typ 7-10 om jag är ledig.. annars är jag vaken till jag somnar av utmattning, om jag jobbar tex. :O
vad gör ni nu då, det är morgon så man ska vara vaken nu. 
jag har tråkigt, kom hem för knappt en timme sen.. har jobbat natt. och jag är pigg, dumma sommar