Kommer komma o råttnappa bebisar.. Så söta så..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Du är välkommen
!
Mia//
#2 Hade jag bott kvar i Vindeln så hade det ju inte vart så fasligt långt.. Eller är jag ute och cyklar ute i peroferin *stavas* nu i fel län? Var typ bara 15-16 år då jag bodde där i 9 månader..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#3 det ju är bara 20 mil bort
Mia//

Mamma Mia.. Vilka gullungar.. Vad blir d för färger?

Förmodligen svart och choklad men kan inte säga säkert ännu
Mia//

Underbart söta.. Varför bor du inte närmare Härnösand 

#8 Varför bor inte du närmare Malå
Mia//

#9 För d é så j-la långt upp..
Men ja vet att du vill åka ner å lämna chokladbebbe te mej 
Men Mimus… nog kan du väl ta en tripp upp hittenna? :) Jag bjuder på kaffe om du mellanlandar i Lycksele :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#9 det är väl inte längre för dig hit än för mig att åka ner till Norrtälje som jag gör med jämna mellanrum
Mia//

Då ska d va förjävla gott kaffe 
Blir d inga kullar för dej framöver då?
Ja har inge körkort "La La" men man kanske kan åka bussen/tåget.. Fast då får du med skaffa dej en kull så man får me sej två bebbs för den resan iaf..
Ok… det får vara för din skull då Mimus…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
åååh vilka söööta, men det ser ut som en har runnit ut å blitt en matta tihii ser ni var jag menar?

# 14 
Nemen seriöst.. Kollade din hemsida men hitta inget om nårra bebbs framöver..

#12 Okej då 
#16, lite hemlisar får jag väl ha eller hur :)

#18 Inte för Mimus när hon vill veta vart bebs dyker upp här i närheten 
OK… då lovar jag att viska lite diskret till dig och bara dig… :D

#15 hahahaa jaa, lite missfärgad på "mitten" också liksom… hihi. Nää men dom var sjukt söta alla! :)

Åh små svartfötter.

#21 D låter utmärkt.. Vi Norrbor måste ju hålla ihop 
Då hoppas ja på ett pm från dej +--
"Syrran 4é ++m+e+ å skriver 

åååh vilka söötingaaaaar <3

åååh ! geee mig :D
Jättesöta bebisar!=)
Jag har tingat mig en supersöt liten rexad kille <3 med bara några få vita strån mellan framtassarna :) Helt underbar och jättemysig (ja, jag har just kommit hem)
Problemet är att jag inte förstår mig på sockerråttans kamera så alla snuttiduttbilder jag tog av honom blev jättesuddiga…
Flirtar hårt att sockerråttan ska ta lite fler bilder på min lille… ULL!!!!!

Ni får väl komma och gosa med dem! 
Mia//
#34 Hade gärna gjort det, men jag bor för långt bort =(
Åh, krulltottar! <3
Sluta bo så långt bort! :(
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Naaw, va söta de är! :D

Speciell råtttransport söderöver via stambanan tom Eskilstuna är redan ordnad!
Mia//
Min älskade lille Ull!
hihi ja nog är dom söta alltid.. hela högen! men dom krulliga va allt för goa :-D
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Min blogg: SweGizmo.se

Kommer fler bilder när jag kommer hem… är på jobbet nu
Mia//

Fiiiiiiina bebisar!!!
Bebisögon fulls i bus.. så härligt!

Älskar mina bebs… Har haft jobbarhelg! Inte så mycket gos då!
# 52 Tack!!!
Mia//

Ååh jag längtar efter Vale & Skuld

Åh vad sugen jag blir… Rex! <3

#60 Finns 3 otingade pojkar!
Mia//
#61: Hur många av dem är rex? Måste ha betänketid nämligen…

#61 Jag menade att det fanns 3 otingade rexade pojkar…
Dyslexin spökar ibland… tappar ord och stavelser 
Mia//
#63: Åh, okej. Får se om jag kanske tingar en! :) Jag hör av mig via PM!

Tjejerna väger idag 86-87g. Pojkarna väger 88-102, förutom lille Ull som väger 71!
Mia//
Oj så söta!

Minstingen i gänget väger i dag 90g det är Ull!
Mia//
Jag ska få hem söte lille Ägir och Dag :D:D!!
Vilka finingar!!!!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Åh vad jag är sugen… Men jag kan inte. På lördag får jag hem en bebis och sen i maj också… Så det får räcka för mig :(

Nu väger alla mellan 106-162g
Mia//

Åh på lördag får jag min Skuld & Tyr

Ikväll far 9 bebisar söderöver… till sina nya ägare!
Mia//
#77 ååhh pluttar! Jättesöta! (du får göra en presentationstråd!)
Ska göra det så fort jag får tillbaka min andra kamera!

#77 Ursöta!
Ååååååååå vad söta dom var och är! Längtar efter mina sötingar :D Du får gärna ladda upp nån bild på de två!!