Snövit!
Idag har jag hämtat honom, snövit alltså :) han fungerade inte ihop med sina tidigare kompisar, då han är väldigt undergiven..
Mina pojkr tog emot honom med öppna armar, han har till ocg med fått Roland som försvarare, han går emellan om de andra sniffar för mycke :)
Här kommer en bild på snövit :D
(han heter så för jag har inte hjärta att döpa om djur;P)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
åååh va söt, snöslask såg han mer ut som än snövit dock, hehe.. tyckte jag anade skabb men det kanske e ett sår bara efter hans förra burkamrater??eller så e det skärmen här *grrr*
Det är ett sår från burkamraterna :( Det är läkt o fint nu, vi hade svårt att avgöra om han är rex eller dubbelrex :S Han är helt naken ibland och luden som ett får ibland, men oftast ett mellanting….
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
åååhå va söött…
Han är urfin, hans ögon är lite läskiga dock… Vet inte vad jag tycker om dom än ;P Dom är så djupa :O
hahaha 
såna ögon som man bara drunknar i ;)
Ja :O Måste fixa en bild där man verkligen ser hur mystiska de är :O
Oj herre min gud vilken skönhet! Jag kommer och kidnappar honom!
haha du kan komma o mysa med han om du vill niffen ;) Är hemma hela dagen idag ;)

Puss-råttan.. :P
Han ser ju bara så sliten ut när han är så där "halvnaken" haha
Haha han har bara lite på rumpan o en mask nu ;P
Han är lite rädd av sig än så länge också :P

Han var jättefin, sån råtta vill jag ha när jag blir stor 
Åh, ja, jag måste komma till dig nån dag!
Jag kommer nån dag på sommarlovet ;)
Gör så :) Se till så jag inte jobbar bara! Alla är välkomna till mig när som hellst 8 augusti och två veckor framåt för då bor jag SJÄLV!!!!!