(Midgårds) Cliffjumper
Idag var jag till Gävle och hämtade en agouti rex pojke. Han föddes i Lollos transformerkull, där Squeeze me, cheese me, please me är mamma och Arinellas Punctual Pals är pappa. Midgårds Cliffjumper heter han, och är en riktig liten gogris!
När jag började plocka med honom här hemma var han väldigt lugn och nyfiken, hur trevlig som helst. Ser fram emot att lära känna honom bättre!
(det lustiga är att TienMu's tjuvparningskull döptes efter transformers, där jag köpte en unge.. så nu har jag två transformers här hemma!)

Han är bedårande!
Ja, jag är jättekär!
Åh jag älskar verkligen mina råttor.. Jag har nästan inga neutrala platser kvar i huset så de fick träffas i en oanvänd bur. Jag släppte in en råtta i taget till Cliff; Pelle, Xander, Trollet och Oscar. De nosade knappt på honom utan såg mest ut som "jaha, och?"
Cliff satte sig i ett hörn och började putsa sig, då kom allihopa och lade sig där i hörnet med Cliff längst in.. det blev med andra ord en riktig myshög direkt!
Samma sak när alla kom in i buren, men då hade Cliff såklart inte tid att sova utan då var det ju bara utforska som gällde.
Jag är så glad att allt gått så bra!
Puss på er, mina långsvansar! 
Übersöt och vad roligt att det gick bra! :)
Sötis! Och jag tycker det är kul att vi har varsin Cliffjumper nu…haha

En sån fin liten goding! Det största (o enda) problemet jag har med råttor är att jag bara vill ha fler hela tiden
!
#3 varför skulle det inte gått bra? du har väl bara relativt unga råttor nu? (eller lever den svarta äldre?)
finns ett visst släktdrag över killen…

haha så lustigt! :)

Super fin!

åhwww…. :D Så söt!

Sötnöt <3
#7 Skumt, jag svarade på ditt inlägg för flera timmar sen men det är puts väck nu.. :S
Zooisarna är ju 7 månader, så det var dom jag var lite nervös över. Det gick bra tidigare, men man vet ju aldrig hur dom kan förändras. Än har jag inte sett några tendenser till dumheter, men man vet ju aldrig.
Den svarta äldre, menar du Xander? Han vet jag redan att han inte bryr sig, men jag blir lika glad varje gång över min gogubbe. :)

Oj vilken söt han var, han såg snäll ut 

Jag tycker han är jättelik min Sizzla! Superfin! :)
Älskar mina stora små vänner..