OT STUDENTEN!!!!
WAAAH!!! Tar studenten på torsdag :D
Helt onödig vecka nu, dock… Inte en enda lektion eller annan aktivitet… Råttorna lär uppskatta alla extratimmar de får med mig :D *hoppas jag*
Gu vilken ångest man kommer få snart :D Med alla intervjuer och sånt till högskolor och utbildningar :P Vad ska man välja :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Wow, vad härligt! Grattis!
Vad har du gått för något, och vilka utbildningar funderar på på att söka vidare till? *nyf*
Har gått sam/ekonomi med inriktning på eget företagande :)
Sökt, ja du det är en jädra blandning ^^ Bland annat juridik, trädgårdsmästare, energitekniker och civilekonomi :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

grattis i förskott vännen^^
Jag har ett helt år kvar =P, men sen blir de *poff* in på högskolan för mig me, jag går också sam/ekonomi, men ska bli sjuksköterska antagligen^^
Grattis =) Jag går ut den 11 Juni :D Inte långt kvar det heller :P
va, jag går inte ut förens den 13 juni (kul att sluta fredagen den 13:de) Haha
Grattis alla ni som tar studenten'
*för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten*
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Jag har 1 år kvar :)

Grattis! :D Hoppas du får en toppenstudent! :D Kraam! :D
#5 haha så fyller ju jag år ;)
Grattis till alla som tar studenten, och tack till alla som grattar :D
*hihihi*
Jag fyller också år fredagen den 13e juni :D
GRATTIS TILL STUDENT OCH FÖDELSEDAG 
HAHA! Hur gammal? :D
Fyller 17 :D du då? (nej jag har inte koll på hur gammal man vanligtvis är när man tar studenten, 19 kanske?) 
Jajemen, 19 :)