Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 448 ggr
lindapluttanbusan
0

Skumt

I dag hände ngt väldigt skummt hemma hos mig. Hade damerna lösa i lägenheten och det var ett fasligt springande och dom var så super söta som dom bara kunde vara.. Waterloue spenderade större delen av eftermiddagen med att leka med mina händer och fötter för att sedan somna på magen på mig..

men Hysset däremot har fått mig att fundera..

När det blir för tyst i lägenheten så är Hysset oftast på väg att begå brott.. Så jag satte i gång och leta efter henne och kalla på henne.. men icke (kommer hon inte när man kallar så är det ofta väldigt stora terrorattacker på gång) jag letade där hon brukar vara.. inget hyss någonstans..

Så jag börjar göra i ordning maten i köket, då brukar hon komma fram.. Så slänger jag en blick på min klocka som sitter högt upp på väggen i köket.. och vem sitter där? Jo hysset.. uppe på klockan. har inte den blekaste aning om hur hon kommit upp där.. men hon satt där och tvättade sig själv och tittade på mig som jag vore dum i bollen..

Hon var super nöjd där uppe, och jag var helt hysterisk.. var livrädd att hon skulle falla.. så det var bara klättra upp på en stol och sträcka sig efter henne..  Resten av eftermiddagen spenderade hysset i buren dit hon utvisades till jag har kommit på hur i sjutton hon kom upp..

ingen dag är den andra lik med råttor iallafall..

lindapluttanbusan
0

försökte lägga upp en bild tidigare på kvällen.. men det gick inte av ngon konstig anledning.. men jag ska försöka igen i morgon.. det är en bra bit upp den klockan sitter..

niffen
0

Råttor är väldigt duktiga på att klättra, och hoppa!
Jag hade ute tjejjerna häromdan, och sen när jag skulle ropa in dom igen så kom Billbo som vanligt, Krullan satt i soffan (där får hon inte vara) men jag hittade inte Trolla. Påväg in i råttrummet, därimot, såg jag henne. Vart? Jo, hon hade klamrat sig fast på dörrkarmen ungefär en och en halvmeter upp i luften, nästan vid mitt huvud. Galna lilla råtta……

Mastoll
0

Hahahaha!
Det här påminner mig om den gången så jag letade överallt i badrummet efter Adidas. Hade haft henne lös där ett tag. Tillslut såg jag att hon satt på handdukshållarna och tittade förvånat på mig. Hon undrade nog vad jag hade hållit på med ^^'

SweGizmo
0

hahaha^^ vilken buse:D

Min blogg: SweGizmo.se