Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 359 ggr
LimE-6
0

Dumma Frågor!!!

Ja ni tycker säkert att jag bara kommer me dumma frågor, men om man inget frågar får man inget veta heller =)

Nu undrar jag om man måste hmm, hur ska jag formulera mig lättast? Alltså, måste typ jordbruksverket eller djurskyddsmyndigheten eller liknande veta att jag har 2 råttor? Måste dom registreras eller så?

Tacksam för svar =)

Daydreams
0

nej:)

Terato
0

Tyckte det var en väldigt BRA fråga.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Daydreams
0

Tänkte faktiskt på det, de frågor du brukar ställa är ofta frågor som inte ställts innan, vilket antyder att du letar lite i forumet innan du frågar. SÅ fråga på:D

LimE-6
0

#1 okej, vilken tur för mig då =)

#2 Hehe tack, tyckte jag med men man vet ju aldrig ;)

#3 Jo precis, känns dumt att fråga något som redan tagits upp =) Hehe, ska försöka komma på fler ;)

Terato
0

Jag är en förespråkare av registrering av djur. Folk skulle nog inte orka köpa och omplacera djur i samma grad om de var tvungna att registrera det.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Ladyinred
0

För att inte tala om vilket enormt jobb de skulle bli för jordbruksverket :P

Kirameki
0

#6 Det är lugnt, jag kan ta en heltidstjänst som råttregistrerare ;)

Grodan
0

ärligt så tycker jag att jordbruksverket ska pyssla med vettigare saker än ha en massa lagar å tjafs för alla djurägare… det folk behöver lära sig om djur bör de få lära sig i skolan… skippa religion eller nåt annat trist å ha djurkunskap/zoologi el vattävvör

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

sockerrattan
0

Frågar man inte kan man ju inte heller få några svar. Och frågar man inte Kan man ju inte lära sig mer… Det är mitt motto!

Mia//