Dumma Frågor!!!
Ja ni tycker säkert att jag bara kommer me dumma frågor, men om man inget frågar får man inget veta heller =)
Nu undrar jag om man måste hmm, hur ska jag formulera mig lättast? Alltså, måste typ jordbruksverket eller djurskyddsmyndigheten eller liknande veta att jag har 2 råttor? Måste dom registreras eller så?
Tacksam för svar =)

nej:)

Tyckte det var en väldigt BRA fråga.
Älskar mina stora små vänner..

Tänkte faktiskt på det, de frågor du brukar ställa är ofta frågor som inte ställts innan, vilket antyder att du letar lite i forumet innan du frågar. SÅ fråga på:D

#1 okej, vilken tur för mig då =)
#2 Hehe tack, tyckte jag med men man vet ju aldrig ;)
#3 Jo precis, känns dumt att fråga något som redan tagits upp =) Hehe, ska försöka komma på fler ;)

Jag är en förespråkare av registrering av djur. Folk skulle nog inte orka köpa och omplacera djur i samma grad om de var tvungna att registrera det.
Älskar mina stora små vänner..
För att inte tala om vilket enormt jobb de skulle bli för jordbruksverket :P

#6 Det är lugnt, jag kan ta en heltidstjänst som råttregistrerare ;)
ärligt så tycker jag att jordbruksverket ska pyssla med vettigare saker än ha en massa lagar å tjafs för alla djurägare… det folk behöver lära sig om djur bör de få lära sig i skolan… skippa religion eller nåt annat trist å ha djurkunskap/zoologi el vattävvör

Frågar man inte kan man ju inte heller få några svar. Och frågar man inte Kan man ju inte lära sig mer… Det är mitt motto!
Mia//