Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 370 ggr
lindapluttanbusan
0

OT: Skit kväll

Jag vill hem till mina råttisar.. dom var så ledsen när jag skulle åka i dag.. dom var tvungen att gå in i buren redan vid 8 på kvällen men det var dock under stora protester. tog ett tag att få tag i alla..

Skulle jag jobbat mellan 16-20 i kväll.. men dom ringde vid 11 i morse och tyckte att jag skulle jobba natt.. jaja.. så det var bara fortsätta sova och nu sitter man här.. det har inte hänt ett skit på jobbet heller.. Så jag har bakat två kladdkakor, 45 st choklad bollar. 2 socker kakor. Brett 19 mackor. kokat och skalat 13 ägg. plus städat och tvättat en massa. men klockan gick inte fortare för det inte.

Jag jobbar inom vården och vill ju vårda.. men nej.. här ska det kokas och bakas och tvättas och städas och titta på tv. jaja.. men men.. det är lätt förtjänta pengar..

vad gör ni i kväll då?

lindapluttanbusan
0

Vill hem………….

lindapluttanbusan
0

Om 40 minter får jag äntligen gå hem.. jippi

lindapluttanbusan
0

Ännu en skit kväll påbörjad

Keno
0

Haha, här sitter du och skriver och ingen svarar. XD Stackare!

[Castaway]
0

Jag kan också svara och verka lite sympatisk :D
Och det verkar faktiskt grymt trist. Vi kan ju roa dej bäst vi kan här inne i väntan på bättre tider :D

Har du någon slags jour eller något? Jag menar eftersom att du sitter på internet och bara tycks vänta på att något ska hända ;)

hus-musen
0

du måste ha ett riktigt tråkigt (men fritt) jobb=) hoppas du hittar nå roliga råttfilmer på youtube dåSkrattande

Qui dormit, non peccat

lindapluttanbusan
0

nu sitter jag och räknar timmara tills jag får gå hem samtidigt som jag är på msn.. och sen tittar jag på youtube.. det är helt okej.. dricker en massa cola också.. men snart dags att ronda så då går lite av tiden.. :)