Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 978 ggr
KvirrZ
0

Råttor köpes

Jag ska förhoppningsvis skaffa mig ett par råttor, därför undrar jag om det finns någon som har ungar eller dräktig hona.

Om du har det(de behöver inte vara lev.klara ännu) så skicka mig gärna ett PM med lite information (:

Jag bor i stockholm, fast transporthjälp kan säkert fixas om det behövs :)

- Mvh Emma

[Malin3033]
0

Berätta lite mer, är det någon speciell färg du önskar? Honor eller hanar?

KvirrZ
0

det får gärna vara honor. kanske färger som silver fawn, blue, mink men andra är också intressant.

får gärna vara både dumbo och toppörad :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

putt

- Mvh Emma

KickanW
0

Om man vill köpa råttor är det smartast att själv tar kontakt med uppfödarna… Ett tips bara :)

KvirrZ
0

#4 jo, men jag har letat som en galning men inte hittat speciellt många ^^

- Mvh Emma

KvirrZ
0

+ att jag letar ju självklart fortfarande, detta är bara hjälp på vägen :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

tveka inte om det är hanar, kön är inte det viktigaste :)

- Mvh Emma

niffen
0

Håll ögon öppna! Överallt är det uppfödare på den här sidan som har bebbar just nu! Dom är som små tomtar… Smyger omkring med deras små råttbebisar men vill inte skriva i din tråd, för dom vill att du ska upptäcka dom själva! :D

KvirrZ
0

#8 haha, då måste jag vara blind för jag ser typ inga (A)

- Mvh Emma

Allamej
0

Grodan har en Uppfödarlista i sin dagbok, 2 klick bort :) Och sen kan det ju vara till hjälp om du kollar under fliken köp och sälj…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KvirrZ
0

#10 tack för tipset :) haha, jo där har jag kollat ^^

- Mvh Emma

lollo_70
0

Jag har cinnamon rex hanar otingade……..Skrattande

KickanW
0

#13: Ja, och du får fan se till att sälja dem innan jag träffar dem nästa helg :O

lollo_70
0

hähähä de är söta som socker =)