Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
niffen
0

Polisvimmel OT

Nu vimmlar det av polisbilar, vanliga, civila och stora piketbilar, ambulanser och sjukbilar, här utanför vår dörr. Vi vet inte alls vad som hänt för vi har en hel gård framför oss, men vi ser ungefär vart bilarna åker. Dom jagar säkert någon för nu har det åkt förbi säkert 10 stycken polisbilar nu. Lite läskigt för det händer jämt saker här, för nån månad sen bara var det ett stort rån med vapen på Vårby's lilla turkbutik ca. 20 meter härifrån… Nu ropar pappa från balkongen att det är på vår väg lite längre upp också som det står massa bilar… Tänk om någon har blivit skadad? Man skickar inte ut flera ambulanser och sjukbilar för "säkerhets skull"? Tur att man har råttorna som kan skydda en från de läskiga sakerna……

SweGizmo
0

läskigt. skriv mer när du vet vad som har hänta:)

Min blogg: SweGizmo.se

idaleck
0

ooo spännande! önskar det hände mer sånt här…inte så att man vill att det ska hända hemska saker o att folk ska skadas..men lite spänning i vardagen skadar ju aldrig! Cool

niffen
0

På nyheterna nyss: En kille har blivit ihjälhuggen med kniv på våran fotbollsplan och två skadades allvarligt med knivhugg i ryggen….. Av fyra killar som jag kanske vet vilka det är, om det är dom jag tror att det är… Men jag ska inte säga nåt, för jag vet ju inte. Dom har ju inte sagt nåt… Fyfan, va rädd jag är nu…  :'(

KickanW
0

Gud, vad håller på att hända med Sverige? Varje dag händer ju såna tragedier. Kram till dig Jennifer!

Stephanie
0

Hm.. Det där får mig lite orolig… Har inte hört något idag från min pojkvän - som bor i Huddinge…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Kirameki
0

#5 Usch och fy! Ring honom nu!

idaleck
0

uuups:S det där får mig att ångra mitt inlägg lite…scary :S

Stephanie
0

Skönt! Jag fick tag på honom =) Är lite extra orolig eftersom han redan varit med om ett knivrån för bara ett par månader sedan. Vet att de som gjorde det mer än gärna skulle få tag på honom igen…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

niffen
0

Det var några killar som spelade fotboll på fotbollsplanen då, när det kom några killar med järnrör och knivar och dödade då ena killen och högg dom andra. Sedan åkte dom iväg i en röd skåpbil… Men eftersom dom åkte bil så är det inte dom jag tror att det är, dom jag tänkte på är för unga för att köra bil.
Får väl bara hoppas att killarna på sjukhus klarar sig! Usch på dom vidriga människor som gör såhär! Och jag ska gå förbi den fotbollsplanen imorgon bitti på väg till bussen….   :|
Nu ska jag gå och lägga mig under mitt täcke och gråta lite, för det vill jag göra… Gonatt och tack för kramen Kickan…

Grodan
0

usch..

jag trodde det var en roligare tråd, om ditt liv som trådpolis… hm

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Kleverin
0

*tröst i massor* det är otäckt när det händer sådanna dära saker…. pussa på en råta så känns det kanske lite bättre. Kram!

SweGizmo
0

men uch:s vad händer med vårat fina sverige, nu börjar vi bli allt för lika USA:s

Min blogg: SweGizmo.se

DoD
0

kram på dig jennifer!

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Girlie
0

http://www.metro.se/se/article/2008/05/08/22/1750-45/index.xml

Det står inte om någon som avled i tidningen?

niffen
0

Nej, nu har dom ändrat igen…. Suck… Jag har sett massor med artiklar om två tonårspojkar som spelade fotboll när det kom fyra människor och började hugga. Fast på nyheterna sa dom att det var tre pojkar som spelade fotboll när det kom 3-4 personer med påkar, järnrör och knivar som åkte därifrån i en röd skåpbil… :S

Pony
0

Ujuj.. varför är jag inte förvånad.
Vårby gård alltså.. livsfarligt nuförtiden :o/
Och jag som vill flytta tillbaka!

Pony
0

Ha vad jag har hört nu så är en av dom som blev knivhuggna en som jag gick i samma klass som, från klass 1 till 6 och därefter i samma skola till klass 9.. usch.
Han har nog sig själv att skylla skulle jag tro. (om det nu är sant att han är en av dem)…

Lollo86
0

#18 varför får han skylla sig själv?

usch fan va hemskt allting håller på att bli :(

Pony
0

Han är en riktig bråkstake, tjaffsar med fel människor och han vet mycket väl hur det kan gå ute i förorten om man beter sig på det viset.
Har sett honom i slagsmål och blitt spöad av väktare m.m. förr.. inte speciellt försiktig av sig.