Förvirring på blocket
De har tydligen slagit ihop djur och hundar & katter, jag blev jätteförvirrad först innan jag fattade, trodde de tagit bort hundar & katter helt. Hoppas det inte blir för rörigt nu bara när djur-kategorin täcker ett så stort område.
Nej men, nu såg jag ju att efter man valt djur så kan man göra ett till val och välja vilken typ av djur man kan kika på.. genast mindre rörigt! :P
ska genast kolla..
om du ska lägga in en annons så väljer du det djurslag som det ska vara, så sätter blocket in det i rätt kategori när annonsen är godkänd.
har varit lika förvirrad som du ang detta, trodde det var fel på sidan :)

hihi nee mycket enklare nu med den nya sidan=)
Qui dormit, non peccat
Fast folk är oftast allmänt förvirrade och sätter in annonsen i fel kategori av olika anledningar… Tyvärr. Så det kommer nog bli lite konstigt ändå. Innan den här ändringen var det ju flera hund- och kattannonser på djur-sidan t.ex.

Jättebra ju! :)
Älskar mina stora små vänner..
Jag tycker inte alls det är bra. Om man nu ska t.ex. söka efter en bur får man välja att söka bland alla annonser (och då får man ju med diverse hundar och katter) eller söka i en kategori åt gången. Då kommer jag få söka i gnagare, fågel, övriga djur samt tillbehör… Det krånglar till en massa :/

Lite komiskt att de satt in kaniner under katogorin gnagare..
Iomed att kaniner tillhör hardjur och inte gnagare men iof vart skulle de annrs ha satt dem? :P
Tycker det ser bra ut för övrigt..
Oj låter väldigt destruktivt . Hur kan ni skapa dessa trådar ?
Kaninerna ligger under övrigt oxå, tycker att de får bestämma sej lite…
Jag gillade inte alls det nya upplägget så jag skrev ett mail och berättade att jag inte tyckte om det. Rekommenderar er med samma åsikt att göra detsamma. Ju fler vi är desto större chans att de gör något bättre…
#8 håller med, det är jättejobbigt att hitta något om kaniner då typ alla lägger in dom på gnagare >.<
- Mvh Emma