Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 535 ggr
empan-hampus
0

Freag =''(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På fredag ska Elliot få somna in.. eller ja.. inte somna in.. morfar ska.. det kanske låter hemskt men.. ni kanske vet vad jag ska säga.. men iallafall Elliot kanske ni känner till från förut.. han bet och ja.. var inte så snäll och nu så ska han få komma upp med dom andra <3

Chippers
0

Nej, va tråkigt =(

Du tror ingen råttkunnig skulle kunna ta sig an honom då? Eller är han för agressiv? =/ (har inte läst om vad som hänt i tidigare inlägg.)

Beklagar iaf…

empan-hampus
0

Jo.. det finns ett inlägg jag lagt in tidigare.. men ingen ville ta lilla Eliot.. =( Och det var synd..

empan-hampus
0

Mitt inlägg hette AKUT OMPLACERING! Där kan du läsa om honom…

Chippers
0

Aha, kollade igenom lite fort… men du kan inte annonsera ut om honom på blocket? Till slut brukar någon vänlig själ höra av sig som är seriös =) Kan du inte ge honom en till chans, att få komma till ett hem, utan småbarn, eller småbarnsfamilj där föräldrarna har riktigt bra uppsikt? =) Hur hårt bet han 1-åringen? =/

empan-hampus
0

Ja.. hårt.. han har bitit mig och min kompis som har tagit hand om honom sista tiden oxå.. så ja, jag vet inte.. hur många tycker att han ska få "somna" in?

Chippers
0

Aha… började det blöda..? Vid vilket tillfälle biter han? När man bara nuddar vid honom, bär upp honom, klappar, kollar tänder, ja.. o.s.v? Och så undrar jag hur ni va, använde ni lugna/hastiga rörelser vid de tillfällerna han bet till..? Fortsätter han att hugga efter er fast än ni inte gör nåt, eller biter han till och sen låter er va? Sry pga alla frågor, men jag är allmänt nyfiken, så kanske jag kan avgöra vad jag sen tycker, om han bör somna in, eller få en andra chans här i livet =)

empan-hampus
0

Så fort man stoppar in handen i buren biter han så att man börjar stört blöda.. och då menar jag verkligen stört blöda.. =/ Men nu ska jag sova vi hörs imorrn! Godnatt =)

Chippers
0

Hmm, okej… jag kan iofs inte avgöra så mkt eftersom att jag inte själv sett hur han är irl, men anser ni att han är agressiv och att det inte finns någon som kan tänka sig ta hand om honom trots att han kan bitas, och att du själv inte vill ha kvar honom, så… =(

Okej, natti natti =)

Daydreams
0

Tycker du har tagit helt rätt beslut. Men förstår att det är sorgligt ändå.

niffen
0

Önskar verkligen att jag hade plats och tillåtelse, då hade jag tagit honom snabbt *knäpper med fingrarna*!

empan-hampus
0

#10 Tack! =) Det var gulligt sagt ;)