OT Stranden
Hej och hå denna dagen ska spenderas på stranden!!
Ska åka upp till skummeslövs strand, där kör man ner bilen på stranden, helt perfekt! Ska passa på att ta med mig skolarbeten och skriva klart för hand sen är det bara att skriva på dator och skicka till läraren sen. Koppla aaaaav!! *förtjänar*
Inga andra som ska besöka stranden nu i helgen? ^^,

bor i torrlagt land, ingen vettig strand på humant avstånd. Picnic å plaskdamm…räknas det?

Jao det räknas väl om man vill att en plaskdamm ersätter havet.. =P Köpa pool? =)
Det var skönt att sola och bada idag faktiskt, åker nog till stranden imorgon igen.. ^^,

Vi har forfarande snö kvar på tomten 
Mia//

Blä idag är det för varmt, då går jag inte ens ut. I min trädgård som ligger åt söder är det gassande sol hela dagen och nu ca 45 grader varmt i solen.
#4 Och jag som tyckte det var varmt här med 32 grader hela eftermiddagen.. fortfarande så varmt, fast att solen nästan passerat runt hörnet så det är skugga precis på termometern.
Kan ju inte ens ta något annat än kortare promenader med hunden, annars får han väl värmeslag. ;(
Jag plågade min vovve idag, med lite agility i skogen :P
Där var det skugga, fast fortfarande varmt… Han behövde springa av sig, så det var ett måste :P Och jag vill också ha nåt ställe i närheten som man kan bada i, som är rent! *muttrar åt den lilla sjön 10 meter från huset för att det inte är rent*

Jag ville vara ute i värmen och solen massor idag, men fick inte :(
Istället hjälpte man till på djurexpot på skolan och satt inne typ hela tiden…
Fast sen när jag kom hem grillade vi och satt i hammocken och åt ^^

Dagen här har varit kanon, vaknade tidigt, tog en kall dusch, åkte till stranden, solade, badade och solade lite till. Kom hem, fotograferade Filippa, Melissa och Isis, varmt var det, solen stod rakt in här, men envisades ändå med bilderna på ratsen, sen ringde min bror så åkte man ut till hans flickväns familj och satt ute i trädgården där under stora parasoll och blev bjuden på mat och dricka och hälsade på massa små hundar som var hyperaktiva. Åkte hem, fixade om hela min hemsida och nu ska man snart sova. För det blir stranden imorgon igen.. ^^,

#4 inte klaga på värmen! den har jag längtat efter långt mycket längre än innan jag blev så här ful..ö.

full…