säljes
tyvärr så måste jag sälja 2 av mina råttor.
Jonapha´s Oden, han är född 4 december 2007 och är "stålgrå" och är en väldigt fin ung man väldigt tam och älskar att gömma sig under täcket i min säng.har väldigt fin stamtavla är efter Jonapha och black magic 3. Är ett avelsämne, har silvermink, husky och black i sig.
Pettson(fnys) född juni 07. blackhooded MM, tyvärr så tycker han inte om främlingar i början men när han väl har börjat känna folk så går det bättre, han är zooråtta men har stamtavla, är väldigt stor och fin ca 800-900g skulle jag tro(kan minte väga han, har ingen våg)
om dom får komma till ett bra hem så är råttorna gratis men buren kostar 600kr med leksaker och vattenflaska och skål plus lite mat.
Bilder kommer senare idag!
Antingen missade jag det, eller så framgick det inte var dom finns :)

Fattas uppgifter öht..Kolla annonsreglerna :)

jag vet inte hur stor fnyses kull var men odens var 9 men 2 dog så det var 7 vid avänjingen på 5 veckor. 3 tjejer och4 killar var det… och fnys är född i borlänge och oden i Nås/vansbro hos mig. jag har hans mamma och "moster" och syster kvar. men tyvärr så kan jag inte behålla mina underbara killar för att min Godeman tycker att jag har för många…

har du spån som underlag?
kontaktsätt förutom pm här (mail o tel)

eller
0281-71448
5# nej jag använder alflis åt alla mina råttor. plus mus och råttfoder från djurmagazinet i blg.