Herrbesök
Sitter här med en otroligt stilig herre från Magda som kommit på besök. En russian blue eu bk.
Är så otroligt KÄR!!!! Ask heter han och han har den mjukaste, mest sammetslena päls jag någonsin varit med om på en vuxen hane.
Dessutom är han så fantastiskt go i temperamentet så jag blir nästan gråtfärdig!
Han är här hos oss på lite sexsemester tillsammans med Benny-Nir.
Tack Magda för att du lånar ut denna underbara kille till oss!
Oj oj, va härligt..Gud va alla råttor får sex nu för tiden..jag ska nog bli råtta i mitt nästa liv *skratt* Va e det för hona då? Va räknar ni på att få för färger? Antar att djuren e tiptop i temprament å friskhet osv så det bryr jag mig inte ens om att fråga :) Färger e alltid intressant att veta :)

Nirs farmor är russian blue, samt två av hennes syskon från Dryckeskullen. Så vi hoppas på lite ru bl men annars blir bebisarna åtminstonde bärare. Dessutom så kompleterar dom varandra både i storlek och beteende.:)

Russian blue! Gahh! Lyllos dig, Dreams!
Älskar mina stora små vänner..
Åhhh vad roligt!

Jag ska försöka men min kamera är inte den bästa. kan se om Pandae vill titta hit och be råttisarna posera:D
jag visste att han var underbar… 
jag hoppas att han tar mod till sig *S* 

Det gjorde han. Han blev extremt modig så jag räknar med bebisar om 3 veckor:D
åååå så spännande!!! jag håller alla tummar & tår för att det tog sig & allt går som det ska!!

Nu är det 2 veckor och 2 dagar sedan de parade sig och Nir har hittills gått upp 90 g så det är ingen tvekan om att hon är dräktig. Ska bli såå kul med små bebisar här i början av nästa vecka!

eeek, vad roligt!! *klappar händerna*

#13 hihi och bebbarna kommer att vara lagom stora tills ni kommer ner på semester här i sommar:P

#14 hihihi, hjälp vad mina "bebisar" kommer verka stora i jämförelse!! :D