Efterlysning
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

läste nånstans om nån som låtit sin råtta först springa i lite barnsäker färg och sedan över papper.. kanske funkar?
det #1 föreslog är vanligast att använda för ett mer personligt motiv, samt att det är enkelt.
Annars tar du bara med bildexempel och ber tatueraren skissa.
≧◔◡◔≦
Personligt motiv är lite sent påtänkt då dom alla är döda redan… :( Men han får väl jobba för grannsämjan…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag pratade med en tatuerare om det och de är väldigt av att tatuera så smått. De säger att det mest ser ut som lort om det är för små grejer.
Men jag håller med. Vill också ha råttassar! (och mustassar, fast de blir i det mista laget)
Älskar mina stora små vänner..

Baktassarna är inte så små. Om han tatuerar med en väldigt liten nål så blir det snyggt. Problemet är ju att tatueringar flyter ut med åren så man ska undvika allt med yttepyttedetaljer då dessa mer än troligt går förlorade så småningom. Tatueringar är ju för livet så man får tänka långsiktigt!
Men man kan kanske göra tårna på tassen lite smalare så det blir mer plats mellan och på så sätt mer "flytutrymme"
om man förstorar tassarna lite då?