Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1166 ggr
Daydreams
0

Jag har lite råttfobi

Jag avgudar mina råttor, men ärligt talat, idag stod jag vid buren och skulle gosa lite och alla 11 honorna bestämde sig för att dom skulle klättra upp på mig och springa runt och undersöka mina armhålor, navel, osv. Det kryllade av råttor över hela mig, och trots att dom verkligen får mig att känna mig som världens roligaste lekplats, och väldigt efterlängtad så får jag lite rysningar av att det är råttor överallt.

Fast mysfaktorn tar överhanden men jag kan faktiskt förstå dom som har lite råttfobi och hur dom skulle reagerat om dom sett mig och mina 11 honor ikväll…

lol

Lottar8
0

Jag förstår din känsla du fick.Har känt likadant många ggr o ändå har jag bara 4 råttor…..

Mastoll
0

ja, men 11 råttor kryllar ju överallt. förstår också dig hur du kände dig

LeTigre
1

Jag kan tom känna sådär med mina barn när de "kryllar" på mig och drar och sliter, så fullt förståeligt ;)

Daydreams
0

haha le tigre har barnfobi:P

LeTigre
0

#4 haha, jo ibland så har jag nog faktiskt det! :P

Bim
1

Hur kan ni känna så? ;) Det är ju råttor! :P Jag skulle kunna ha över 78 råttor på mej ;) Hehehe…

Terato
0

Haha, jag förstår ingenting!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Mimus
0

Ja knr igen mej.. När man öppnar buren och alla slänger sig på dej.. Förutom Strippa som försöker dra in dej då :P.. Man förstår de me fobi vid sånna tillfällen :P

Ellenfyrkant
0

har du en råtta som heter strippa ? O.o

Mvh Ellenfyrkant

RatLover
0

Vadå? Det är ju ett gulligt namn ;)

LeTigre
0

Bättre än många råttnamn man hört, typ betongens bajskorv, penis eller runken (nakenråtta) Räcka ut tungan

Tramsa
0

Vem har en råtta som heter betongens bajskorv? Skrikandes

Mastoll
0

#11 - Hahaha!

Mimus
0

#9 Strippa är en dubbelrex så han strippar faktiskt i perioder :P.. Resten av gänget heter Syrran,Slitz "Ja, efter herrmagazinet", Sambo å Stej.. Å nya tjejen från Babbet ska heta Sabba :D

Bim
0

#14 Ditt lilla råttgäng! <3<3<3

Kleverin
0

#14 Jag hade en råtta som hette Lola. Efter Lola Ferrari..

cosmonita
0

Jag kan också bli lite fobisk, eller kanske närmare stressad när jag sätter mig i fåtöljen (som numera snart måste kläs om eller kastas) i hanarnas rum och minst 10 stora klunsar klättrar på mig.

Det går väl visserligen an men det är minst tre som försöker snatta saliv från min mun oavsett om jag vill eller inte.

Charmigt, javisst, men inget för dem som bara gillar råttor sådär.

Lollo86
0

#16 heter inte hon Lolo ferrari? :D

Mimus
0

#18..Jo Lolo Ferari é d. Hette är det med då hon är död

Terato
0

Haha, jag kom just på vad min syster brukar kalla det när alla råttor ska klättra på en samtidigt.

"Ratattack"

:P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se