Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 696 ggr
gulzebra
0

Ny rådis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var in på djuraffären idag för att köpa sand åt mina kommande triops och hö åt marsvinen och mja… Vad kan jag säga, jag blev kär Oskyldig

Gullan heter den lilla damen, kallas Tuttul och är helt underbart framåt och mysig och allmänt urgo Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tuttul

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Allamej
0

Vilka söta öron :D Och resten av råttan med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

gulzebra
0

#2: Nu ja ^^ Sen blir hon stor och då blir hon ful xD Haha isch, jag gillar inte dumbo, bara på bebisar :P

niffen
0

Dubbelrex? :O

gulzebra
0

#4: Nope, rex ^^ Antar att hon byter från bebispäls eller nåt sånt nu. Pappan är slät, mamman är rex och alla systrar utom en (av de som var i affären) är släta :)

Mymlan
0

#5 Smusslade du ner en åt mig med? *S* Söt hon var..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

cosmonita
0
gulzebra
0

#6: Tyvärr, du får nöja dig med muslingen jag tar med ner sen ;) Skrattande

Ninja
0

Jättesöt.. se till att mata upp henne nu! :P

gulzebra
0

#9: Oh I will! Gör det till en daglig basis att servera majsvälling med rått ägg och rapsolja varje dag nu, plus annan mat då. Blir nog blodpudding, grönsaker och lite annat imorrn skulle jag tro, om jag inte serverar barnmat med kyckling eller nåt… Eller alltihop Skrattande

TienMu
0

Å så söt! :)

Stj3rnfallet
0

#3 Jaa, jag vet :P Då kan ju jag få henne när hon är vuxen :D Supersöt bebis! Jag älskar dumbos oavsett om de är vuxna eller bebisar ;)

gulzebra
0

#12: Näver! xD Fast jag kan amputera öronen, klippa ut en del och klistra fast högre upp så hon ser toppörad ut så kan du få de överblivna bitarna, då har du dumboöron och jag har en toppörad Tuttul ;)

Mastoll
0

Så himla söt! <3

Sarakechi
0

Dumboråttor e kärlek!

Zebra, från vilken affär köpte du henne? Djurmagazinet? Silja Zoo?

gulzebra
0

#15: Djurmagazinet ^^ Silja Zoo går jag inte till öht, de har för dålig djurhållning och det är rena självmordet att ta sig dit som folk kör… Så där kikar jag bara in om jag har vägarna förbi vid ÖB eller Dollarstore :P