Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 917 ggr
LeTigre
0

LeTigres träff 26/4

Nu börjar det bli dags att planera på riktigt!

Detta är vad JAG tänkt: Knytkalas-picknick på filtar i gröngräset, engångsgrillar, utomhusspel som kubb (jag har) och brännboll (jag har), tipspromenad med råttfrågor och små priser.

Skrattande 

Nu har ju Bullerbyn i närliggande Gävle planerat träff helgen innan men jag hoppas att det inte avskräcker alltför många, kom på båda träffarna vettja! Räcka ut tunganJag kan fixa ett gäng sovplatser här hemma också, i mån av efterfrågan.

Who's with me?  

The image “http://astridschindler.homepage.t-online.de/picknick.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Ninja
0

Har jag råd att åka ner så gör jag det. :) Låter skoj ju!

LeTigre
0

Du är jättevälkommen :)

niffen
0

Jag kommer.. Om jag kan, och det kan jag… Får jag inte rymmer jag hemifrån  :D

Vad ska vi äta? Bara knytis, liksom? Inte nåt tema eller så  :P

Daisymink
0

jag och samantha kommer :) men vi behöver sovplats!

// Vanessa 

KickanW
0

Jag kanske tar en sista minuten… Hoppas det finns billigt :)

Bim
0

:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(

LeTigre
0

#3 hahaha, "bara knytis".. bara och bara, man ska ju hinna organisera det hela också mitt i überstressiga vardagen :) Har du någon idé på roligt och enkelt tema då?  

#4 yay, noterar två översovare! :)

LeTigre
0

*prutt*

Bullerbytjejen
0

hihi ingen som vill komma till dig för alla vill bara komma till mig, nanana tihii, :-P

ne om jag kan å har råd så kommer jag gärna också :D värsta seriösa lekdagen ju :D vi ska bara dega å svulla tacos å berätta spökisar på min träff, så alla som ska till mig borde ta er till LeTigre å röra lite på er för att det ska bli lite jämnvikt :-P

niffen
0

Men jag tycker Tigge ska komma på din träff Bullerby.

När den är över, då lovar jag, då kommer inläggen komma i hundraåtti i den här tråden  ;)
Sommarmatstema?  Oskyldig

PAX FÖR BAKNING!! :D

Grodan
0

om jag vågar, orkar o så kommer jag, men bestämmer mig nog inte förrän dan innan el så… beror på..

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LeTigre
0

#11 håller tummarna för att du orkar komma, du har ju fördelen att bo så nära att du har en flyktväg också om det blir för mycket :)

Daydreams
0

Jag funderar på att ta en sväng uppåt, kanske kommer en dag innan och sover en natt hos dig och kanske kan tigga till mig sängplats ngn annanstans natten därpå. Men allt hänger på mitt jobb osv:)

Mimus
0

Ja kanske med kmr.. Beroende å tåg o.s.v

Men då vill Mimus ha sovplats :P

LeTigre
0

#13 jaaaaa, det vore väldigt kul! Skrattande

#14 det går bra, du är så välkommen!

LeTigre
0

Är det någon som är intresserad av träffen?

Skriv upp er på listan under och skriv bredvid om ni Definitivt eller Kanske kommer samt om ni behöver sovplats (kopiera listan och lägg till ert eget namn:

1. LeTigre - definitivt, sovplats :)
KickanW
0

Är det någon Gävlebo som ska dit med bil hakar jag gärna på, annars har jag nog inte råd tyvärr…

niffen
0
  1. LeTigre - definitivt, sovplats :)
  2. Niffen - Kanske, sovplats
LeTigre
0

#17 okey, vi får se hur det blir framöver då, är ju två veckor kvar så det kanske löser sig med skjuts :)

LeTigre
0

inte mycket till uppslutning hitills. Var är alla som så gänga ville komma? Bangare! :P

Ninja
0

Det blev en träff mycket närmare, så det blev mer ekonomiskt. :P Vet inte hur det ser ut för mig den 26:e, jag kanske kan komma men vet som sagt inte nu.

Bullerbytjejen
0

vi får hoppas att det blir lyckat på min träff då kanske du får ta emot hela gänget på din träff, blir det fiasko hos mig så kanske folk tappar lusten *skratt* men jag ska göra mitt bästa :-P jag vill gärna åxå komma på din träff, men vi får se hur det ligger till på den ekonomiska

LeTigre
0

#22 hehe, jo ;) Kanske ställer in min träff faktiskt. Var väl lite olyckligt att det blev en annan träff i grannlänet bara helgen innan men det är inte hela världen!

idaleck
0

Jag kommer FÖRMODLIGEN! ;)

RatLover
0

Hur blir det? Inte för att jag kan komma…

LeTigre
0

Jag ställer in träffen, det verkar inte som om särskilt många kan komma. Men det gör ingenting, syrran behövde hjälp med flyttstädning den dagen ändå så :)

RatLover
0

Aha, ja det blev ju rätt nära den andra träffen.

LeTigre
0

#27 ja otur, men tror inte bullerby menade det så :)

Det gör mig som sagt inte så mycket, jag har egentligen inte tid med sånt här ändå även om det hade varit roligt.

Terato
0

Jag skulle gärna komma!

Men ska på musträff snart och sen utställning så det gäller nog att hålla i slantarna här med. Men som sagt, ska någon bila från Gävlehållet så kan ni ju hojta till om ni vill dela bensin!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

LeTigre
0

#29 nej nej, nu är det inställt! Har bokat in mig på annat håll på lördag Glad

Mimus
0

Men jag lovar att kma å festa med dej ngn gg iaf Tigern.. Alla me studentleg é välkommna ;)

LeTigre
0

#31 lätt! En helkväll på nation med 20spänn/öl, billiga läkarstuderande och gratis civilinjenjörer, efterfest till halv sex, första tåget hem, småfullt gosande av råttor sen sova och så en bakispizza framåt eftermiddagen! Blir kanon vet du :)

cosmonita
0

Ordna en träff lite längre fram bara så kommer jag. Uppsala är ju nästgårds.

KickanW
0

I sommar! :)

LeTigre
0

Ja i sommar kanske jag tar tag i saken igen, då kommer jag bara att jobba (sommarlov!) och kommer vara ledig mycket mera!

Mimus
0

#32 Ser redan fram emot d :D.. Billiga läkarstuderande..Mumma ;) Å pizza å bakissnack.. Ännu mer mumma ;D

Grodan
0

vad trist att den blev inställd… Ledsen

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
0

#30 Jaha, oj då! Jag har inte kollat tråden så noga!

Ja men det kanske var lika bra då! Då kanske man kan komma om det blir lite längre fram! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se