Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 638 ggr
LeTigre
0

Dagens Ris eller Ros

Har någon förgyllt din eller någon annans vardag? Är någon bara så där underbar och fantastisk att du känner att du vill berätta om det? Eller är du arg på någon eller något?

Nominera dagens ris eller ros här!

http://www.bankrattsforeningen.org.se/bilder/ros1.gif

Mimus
0

Arg på sambons lillebrorsas tjej som norpat min mascara

Absinthe
0

Dagens ros till min kära mamma! Hade aldrig kunnat leva utan henne! Älskar henne över allt på denna jord!

Dagens ris går till en tjej som inte förstår mig alls utan enbart tänker på sig själv trots att jag hjälpt henne genom väldigt mycket. Hon har fått mig att må så fruktansvärt dåligt den senaste tiden och ändå försöker jag hjälpa henne?

MentalDistress
0

Dagens ros vill jag ge till min kära vän hemma i norrköping, trots att hon kanske måste läggas in på psyk igen frågar hon mig hur jag mår, hon är en otroligt vacker människa!

Dagens ris går till den fruktansvärda människan som sa att Tuva "bara" var en råtta och att det inte var nått att sörja..

TacoBelle
0

Dagens RIS till apotekspersonalen som gjorde att jag fick vänta på apoteket idag i TVÅ timmar! Jag satt och väntade på min medicin som dom skulle fixa och när jag frågade varför det tog sådan tid så hade dom redan lämnat ut all min medicin till någon annan!

Alltså det var sömnmediciner, två sorters medicin till min nyopererade katt och min dotters allergisprutor. Så hade någon annan gått fram, fått information om alla mina mediciner, fått det (och fått tillbaka recepten med mina personuppgifter och fler uttag på) och gått utan att betala! Förvånad Är orolig om någon kan hitta på något med mina personuppgifter.

Dagens ROS till min mamma. Kyss

LeTigre
0

#4 Risar å dina vägnar rejält till personen som faktiskt vandrade iväg med mediciner och recept också. Sabla otur att det råkar vara en oärlig människa som får dina  grejjer av misstag :/

Lottar8
0

Ett helt fång rosor till mig själv. Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Har jobbat under en chef i 2,5 år som är fruktansvärd. Vi är 7 st på mitt jobb o 5 av oss är livrädda för henne. Idag fick jag nog o sa allt som jag samlat inom mig under hela denna tiden. O det var inte lite heller! Har aldrig känt mig så lättad någonsin, o jag är överlycklig! Aldrig mer ta skit från henne!

Bullerbytjejen
0

Härligt Lottar8 !!!! Beundrar dig som säger ifrån, inte alla som kan göra det, men när man väl gör det, gud va bra man mår, som en tung sten av bekymmer och irritation som lyfter och flyger sin väg :D

Ris till mig själv som lyckades trassla till det i kollektivtrafiken idag när jag skulle till jobbet, första dagen på intron, men det gick bra ändå, men lite less blir man att man alltid lyckas…

Sen en ros till mig själv också för att jag tog mig till första dan, svävade genom den på moln, hade hur kul som helst och det känns riktigt skönt och jag längtar till måndag då jag ska jobba igen :D  

Och tio tusen röda rosor till mamma som ställer upp så fruktansvärt på mig, jag gråter bara jag tänker på det JÄG ÄLSKAR DIG MAMMA!!

Lottar8
0

#7 Till oss för att vi är så bra! mylove

Bullerbytjejen
0

åh den singeln köpte jag till min mamma minns jag, när den kom.

Jag tyckte dom va jättebra..å jag skäms inte alls :P

Terato
0

Jag vill nominera dagens ros till den underbara prästen som ledde en sån fin begravning idag för min älskade morfar.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

åååh rip morfarn @-->

Terato
0

Ja, R.I.P lilla morfar! Kommer att sakna dig! (han får förresten också en ros)

teratos.r8or.se

cosmonita
0

Dagens ris till de trångsynta och negativa kritiker som tar sjuksköterskorna för givna och tycker att det är helt fel att klaga på sina löner eftersom man ska vara glad att man har jobb öht.

Dagens ros till alla mina kollegor som fortsätter kämpa för rättvis lön och på måndag går ut i strejk trots all negativ kritik som framställs.

Terato
0

Cosmo: Kan inte hålla med mer!

Blev så arg när jag läste tidningen idag! Grrr!

Men som sagt: rosor till er alla som fortsätter att kämpa!

teratos.r8or.se