OT 50-årspresent?
Min pappa fyller 50 om en månad.. Har ingen aning om vad jag ska köpa, tips?
oj jättesvårt å säga, va e han för en typ då?
en flasa visky ^^ o morgontofler
Bilmekaninker, jägare, tycker om djur och natur, resor osv.. en sån typ. :P
Whisky har jag funderat på, men vill köpa något annats också..
Har dessutom frågat om han ville ha en råtta, men det ville han inte. 
ge ha något an kan ha nyta av när han jagar kanske..
en bil model kanske
Pappor av den sorten är omöjliga… Whisky, en skjorta av bra kvalitet … en mp3 spelare kanske?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Presentkort kanske? Har också en pappa som är jägare och friluftsmänniska typ, han fick helt enkelt ett presentkort på Erätukku förut ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
ett presentkort på en helkroppsmassage efter jaktsäsongen kanske :-P

En lite finare fickplunta med ingraverat namn tex. Eller en ståltermos med namn, det finns ursnygga. Min svärfar fick båda, med namn o ett rådjur på ena, o en älg på den andra. Mycket uppskattat!
En ny jaktkniv, lita finare.
Oh, vad det är svårt till män, mycket lättare till oss !

ååh, va bra! här kan man få lite tips. han nämligen också en pappa som fyller 50 i år ^^

Kalsongeeeeeeeeeeer! Kart BÄST! :D
Fina tips! Ska fundera lite till.. Har har funderat på något till huset/gården också, men kommer inte på nåt..
#11 Haha inte till någon som fyller ett halvt sekel, då ska det vara lite mer speciellt än så ;P tack ändå :)

Fallskärmshopp såklart!
Åh vad jag hoppas att jag får det när jag fyller 30!
#13 Nej men det är ju vad JAG önskar mig! Han vill inte ens hoppa bungyjump så jag tror inte att fallskärmshopp går så mycket bättre. :P
Nåt liknande i stil med en tur i luftballong eller helikopter kanske? ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

okej.. men du akn köpa nåt stort och nå kalsonger med leopardmönster lr nå ;)
Det ska inte vara för dyrt heller, jag är inte rikast i världen. ;)

då är ju kalsonger bäst! :D Nämen köp nått presentkort för ganska mkt på nån jaktaffär så kan han köpa ett nytt gevär lr nåt sånt..
Fick precis tips om någon form av provning, då kom jag att tänka på att Mackmyra brukar ha whiskyprovningar! Det funderar jag på nu. Men jag vill i alla fall ha fler tips, för något mer vill jag ge. :)
Min pappa fyller 50 nu snart med men i ren nervositet över att han ska läsa detta eller nått så vågar jag inte skriva vad han ska få.. men vi är två om presenten i alla fall vilket gör att man kan satsa lite extra pengar. efter den 22 april kan du få veta vad han fick. *ler*
Men nån som vet vad man köper till sin älskade moster som fyller 50?? Hon fyller den 23 april.. Absolut inga idéer.. såg att någon skrev MP3spelare, kanske ska kolla om hon äger en sådann..
Min mamma fyller år nästa vecka (22 april hon med) men hon är inte lika svår att hitta på något år.. och så fyller hon ju inte jämnt heller. :P
nä, nått roligt går ju alltid att hitta.. vi hittade en sak till till pappa idag som vi ska försöka få med vår moder på att betala (våra föräldrar är skilda, men vänner)
kom på till min moster Bio och middag till henne och hennes man.. hmmm…