Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 652 ggr
Keno
0

OT: Ensam. :(

Jag fyller år idag.. och jag har aldrig känt mig så ensam =(

Känns som ingen bryr sig öht. Lite barnsligt kanske när man fyller 21. :P Men jag känner mig verkligen ensammast på planeten.

Lilla Platon har för övrigt varit hos vetten och det gick toppenbra. :) Det får bli min present. ^^

MentalDistress
0

Grattis! Du får gosa med råttorna så känns det inte riktigt lika ensamt? Glad

Keno
0

Ja, jag får göra det. :) Det är bara dom och kissen som har pratat med mig idag. :S

Ladyinred
0

Grattis!!!!

MentalDistress
0

#2 Åh, vad har du för kisse? Jag gillar katter men är allerigsk mot långhåriga och killen är überallergisk mot alla katter. Hur funkar den med råttorna och så? Pappas persier satt jämt och "fiska" efter mina råttor så han fick inte vara i mitt rum efter att han gjort det 2 ggr.

(hoppas du inte tkr jag förstör din tråd, är bara allmänt nyfiken av mig)

Allamej
0

Grattis på födelsedagen! th_rosekiss

Vet dock precis hur det känns men då var det min 30 årsdag och hela släkten var på begravning…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

niffen
0

Grattis!!! :D

Häppi bööörshdäj to joo………!

Lottar8
0

Nä, vad trist att känna så på sin födelsedag. Jag önskar dig stort grattis på din dag, o hoppas den blir bra ändå! th_balloonsKram från Lotta! _happyB_

Keno
0

TACK ALLIHOPA!! Vad snälla ni är. :)

Det känns redan mindre ensamt. :)

#4 Jag har en vanlig bondkatt på 3 år. :) Han går faktiskt jättebra med råttorna. Råttorna är lite sura och gillar honom inte riktigt. Men han har skött sig bra. Han sitter bara och tittar lite på dom ibland.

Kan man vara allergisk mot bara långhåriga katter?

Mastoll
0

Grattis på födelsedagen!
Va jobbigt att känna så på sin födelsedag :(
Jag själv är en sån som vill att födelsedagen ska bli så speciell som möjligt, vill inte att det ska kännas som en helt vanlig dag.

Keno
0

#9 Precis. :(

Man vill ju ha lite uppmärksamhet iallafall. Om någon bara kunde säga grattis eller åtminstone komma hit o fika lite vore ju trevligt. >.<

MentalDistress
0

#8 ja iaf jag är tydligen det. Bondkatter har jag aldrig känt av, dom har jag kunnat gosa med hur mycket som helst, men pappas persier ger mig clonwnäsa (knallröd näsa) och så börjar jag gråta om jag håller på med honom för länge. Men oftast kan jag inte låta bli, håller på med honom iaf, lite jobbigt bara att det kliar i hela ansiktet och så då.

Så dina råttor är mot katten som en av mina är mot hunden! ^^ Om en av mina tjejer (bossiga lilla Saga) tittar på Kito (pitbull/amstaff mix) så lägger han sig i sin korg direkt, just henne är han livrädd för av nån anledning, men de andra nosar han på utan problem, lite skumt det där!

Keno
0

#11 Saga har inte bitit honom eller något nån gång då? Kanske därför han är lite rädd för henne isåfall. ^^

MentalDistress
0

#12 haha nej hon har aldrig fått chansen att bita honom, jag vet inte om det kan bero på att hon smälter "ihop" så bra med soffan eller nått, att han inte riktigt kan se henne ordentligt och att han därför blir rädd när han ser henne röra på sig.

Min älskade Tuva som gick bort i mars muckade med min brors rottweiler. Var ganska intressant att se hur hon med sina 470g kunde hålla en rottis på 60kg på avstånd. X'D

sussa08
0

Grattis på dig!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Chippers
0

Grattis! =D

Ninja
0

Grattis!!

Yaeko
0

Grattis :DD

empan-hampus
0

Grattis! =D

Emmell
0

Åh, en till vädur :D grattis!! Jag fyller 20 imorron jag ;)

Girlie
0

Grattis!

Tipset annars är väl att gå ut och shoppa, gå på bio. Göra vad som helst som man tycker är roligt och bara ta hand om sig själv. Köp en stor tårta och ät upp allt själv om man önskar. När jag bodde i Schweiz firade jag också min 21:a födelsedag ensam. Man överlever, men lite tråkigt är det. :)

[Castaway]
0

CONGRATZ :D

Bullerbytjejen
0

ÅÅÅH massa grattis, jag förstår dug, jag va i stort sätt ganska ensam på min födelsedag också, å då fyllde jag tretti (i söndags) killen va i stockholm och jobbade och jag satt ensam, åt middag me pappa och hans familjs på kvällen, å åt smörgårtårta me mamma på dagen. så mycket mer va det inte. Man det e tur vi har ratsen tihii

Bim
0

GRATTIS :D grattis på dej tjoohej!

Keno
0

#19 Grattis i förskott till dig!

Och tack alla som överhuvudtaget svarat på min tråd. :) Att det kan kännas så mycket bättre av en liten tråd i ett forum! :D Thx people!

Min mamma har iallafall gett mig en heldag på IKEA i present! Ska åka dit någon dag i veckan. :) Så även om den här dagen blev ganska ensam och tråkig så kommer jag ju sväva på rosa moln när jag shoppar loss på IKEA! :)

Bim
0

Grattis! ;) du är fortfarande inte ensam! du kan inte få för många grattisar! Grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis!

(alltid ska jag vara värst! :D) mohahaha!

#19 grattis i förskott!

Keno
0

hahaha. tacktacktacktack. ^^ nej jag kan faktiskt inte få för mycket jag njuter verkligen av det :D

Bim
0

GRATTIS!  (du sa det själv!) ;) jag skulle skicka råttpussar till dej om jag hade råttor! :D

Keno
0

haha aaawww, det är ju tanken som räknas. :)

Bim
0

grattis Emmell!!!!! :D Ha en toppen födelsedag!

RatLover
0

Grattis i efterskott!!!! Och grattis Emmell!

Emmell
0

Taaaack!!! :D:D:D

KyssSkrattande

Keno
0

Grattis Emmell! Ska du till glasbanken snart nu då? :D

LimE-6
0

Jag vet hur det känns.. hatar att fylla år nu för tiden för ingen bryr sig ändå så jag har slutat bry mig.. *suck*

Men när jag blir 20, "snart", så ska jag ha hemmafest för en gångs skull =P