Dominans
Nu är det så att min lilla Kjell tror att han kan bestämma över allt och alla… Jag vet inte hur jag ska göra för att visa att det är jag som bestämmer!
Har behandlat honom på samma sätt som de andra råttorna, och de accepterar att det är jag som är "dominant" men inte lille Kjell, ne han är en slags "dålig förlorare" och blir bara arg när jag gör klart för honom vad som inte är ok (ex nafsa), dels genom att inte bry mig om att han gör det när det är löst, och dels genom att hålla honom på rygg när det är för hårt…
Är det någon som har något tips på hur jag ska göra? Jag ser alltid till efter att han inte är rädd för mig efter "nerbrottningen". han är sur en liten stund men är aldrig rädd för mig efter.
Snälla snälla hjälp!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
*putt*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
*mer putt*
Ingen som vet?

Hur gammal är Kjell och har han alltid varit så?
Han har alltid brottats med de andra pojkarna o de accepterar det… det är nu han börjar tro att han kan bestämma över mig med… Han är ca tre månader, lite mer… Han har alltid varit busig men nu blir dt lite väl dominansbrottning
Putt
Kanske börjar få koll på han nu ^^