OT: TW
Någon som är medlem i TW? =) (Tribal Wars)
TW är ett strategi/krips/byggar spel =).
Ett helt okey spel, faktiskt lite roligt tillomed =).
OM du inte är medlem så bli medlem du med =) .
http://www.tribalwars.se/37123.html =)
Jag själv finns i värld 2 =). Vore roligt och komma i kontakt med flera som är med i spelet. =)
Detta måste jag ju kolla upp
Ja gör det =)
Kollar sidan nu! Det ska jag definitivt bli med i! Älskar sådana spel! :P
oja, jätte skoj =) bli i värld två :P. där är det roligt. men är numera i värld ett med. osså bli medlem genom länken min ;P. för att då får jag grejer, hehe ;P
aha… jag blev medlem nu :P Men hoppas det blev rätt då.. hihi.. klickade på din länk allafall :)
Japp :P. vart d nog :D
hehe… lite knepigt att lära sej allt :P
Mjo, jätte svårt i början, men man lär sig sakta men säkert allt eftersom man håller på med det. Och sen så får man läsa på hjälp och fråga i forum och sånt =) som tur är så känner jag en som har vart med där längre så jag frågar jämt honom när jag behöver hjälp :P
Det är ju gutt att ha nån så att fråga jue! :)
Jag håller på att uppgraedra mitt högkvarter… hihi jo sakta men säkert man få la testa sej fram :P
Japp =)
Det tar lite tid att göra dom olika sakerna… Kommer det att gå fortare sen eller??
Vet inte =). Men det borde gå fortare allt eftersom nivåerna. Men detta spel tar tid. Att gå till någon kan ta dygn =)
Hihi!! okej! men det är ju trevligt! :) Då tar det inte slut så fort! :P
hehe typ =) men när det är slut så tar man in rätt så sakta med . men det går fortare allt eftersom =)

Min son mer eller mindre tvingade mig att vara med i Tribal wars.Men nu tycker jag det är kul!Men jag är absolut ingen expert.Sonen lär mig!
Hehe!…. Ne jag är ingen expert jag heller! Men jag har lyckats gör 3 spjut gubbar! :) hehe…
Alltså, kopia av Travian? 

Mvh Stephanie 

Jahapp, då var man fast då…
Nån som spelar nu?

Mvh Stephanie 

hehe jo, jag spelar nästan hela tiden =)

Är det ett online spel? Typ som tibia?
Jag håller mig nog till The Sims 2 just nu :D
Vet inte vad tibia är för något.:
Men japp. TW är ett online spel på nätet =)
Hur går det för er? hehe ;D
Hehe.. det är kul ju! men som sagt tar sin lilla tid! :D
har inte kommit jääääte lång men men!
Nån som vet andra online spel då??
Jag spelar knightfight. :) Fanns på travian förut, men ledsnade.
vad är det för adress till knightfight då??
Jo det är lite segt, men har märkt att det går fortare allt eftersom man uppgraderar byggnaderna =)
började idag =P
någon som fortfande spelar?
Jag la av med TW rätt omgående efter att två gånger ha blivit attackerad av ca 6-7ggr större spelare så att man fått börja om helt från början igen.
Nu spelar jag bara Travian.se (speeden)

Mvh Stephanie