Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 617 ggr
Ipod_Mini
0

Voljär!

Någon som vet hur den här voljären är? Och om den finns att köpa billigare någonstans ^^

http://www.zoosajten.se/ShowProduct.aspx?prodid=909&cat=104

[Theriss]
0

Min syrra hade en sån fast med hyllplan och andra grejer till, alltså inredd till råttor eller liknande, och den är rätt stor och så och råttorna gillade den, men den är hemsk att städa… rätt otymplig när det gäller rengöring alltså. Vet inte var man kan få den billigare.

Ipod_Mini
0

Hur menar du med städningen… är den värre än andra voljärer? Varför i så fall? Vet du hur det är med luckor? Var dom finns och hur många det är och så Glad

[Theriss]
0

Ja alltså man får lyfta på hela taket (på syrrans bur är det ett snetak eller vad man ska kalla det, det ser ut som det här tecknet: ^)  för att kunna göra rent på översta planet om man inte vill krångla in armarna från öppningarna men man få vrida sig helt onaturligt. Det finns två stora öppningar, en vid botten och en vid mitten, och två små på var kortsida på olika höjd tror jag. Hyllorna är fastskruvade så det är lite jobbigt med dem. Men det är en bra bur, råttorna älskade den.

Ipod_Mini
0

Ok :) Tror att det blir en sån bur för min del… :P Så länge ingen kommer och säger att den är jättedålig ^^

Bitte
0

Jag har en voljär till mina grabbar men på den är det lådor, och bra såna också - inte så låga. Väldigt lättstädat och mycket stor, så det är väldigt praktiskt.

Cecilia79
0

Hej!

Jag har en precis lika bur som på länken.
Den har utdragslåda undertill.

Betalde tyvärr runt 2500:- i vår lokala affär.

/ Cissi