Mina bebbs :D
Måste bara få skryta lite om mina underverk (A)
Fick hem dom i helgen, och dom är så himla goa :D Speciellt vid den här tiden på dygnet då de är helt hysteriska och klänger på gallret och vill hälsa. Sötsötsötsötsöt! Min 'lägenhetskompis' är helt förälskad i den ena, haha. Hon som sa att hon minsann skulle skaffa en katt som kunde jaga råttorna ;) Nu erbjuder hon sej friskt att städa bur, ge dem mat och gosa x'D "den är ju så SÖT!"
De älskar att sitta innanför min mjukiströja och i fickor etc, och kryper gärna upp på axeln inuti tröjan, eller nacken, så jag knappt får ut dem därifrån :)
Det är alltså två dumbotjejer (: Båda champangefärgade, en rex och en slät. De har inga namn än, förslag tas gärna emot ;D
Fler bilder kommer. De är så himla svåra att fånga på bild ;) Den här måste vara bland de sämsta också, men jag tycker den visar deras personlighet på ett lite skönt sätt x'D Rullat runt i torrfodret har de också gjort :P

vilka sötingar!! haha krullan till rexen kanske=)
Qui dormit, non peccat
Hihi super söta =)
Underbart söta! Butterscoth och Vanilla Cream kanske?
*och nej jag är inte sötsugen*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#1 Ajjabajja, det heter min råtta. Curly Sue försökte hon också sno :P (Bara för att mina namn är perfekta…)
Det är NIFFEN som snor mina ideér -.- Jag slår vad om att hon sitter med en sändare i min hjärna som hon bara SNOR ideér från.. :(

Näää jag tror mer på spöråttateorin XD
Smörnamn tycker jag passar fint (som allamej va inne på), men även margarin-namn
- Smörkola
- Smörboll
- Flora
- Bregott
- Lätta
- Becel
o varför inte annat ätbart?
- Äggula
- Ostbåge
- Ostboll
- Gula bönan
- Currygodis