Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 658 ggr
[Castaway]
0

Mina bebbs :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få skryta lite om mina underverk (A)
Fick hem dom i helgen, och dom är så himla goa :D Speciellt vid den här tiden på dygnet då de är helt hysteriska och klänger på gallret och vill hälsa. Sötsötsötsötsöt! Min 'lägenhetskompis' är helt förälskad i den ena, haha. Hon som sa att hon minsann skulle skaffa en katt som kunde jaga råttorna ;) Nu erbjuder hon sej friskt att städa bur, ge dem mat och gosa x'D "den är ju så SÖT!"
De älskar att sitta innanför min mjukiströja och i fickor etc, och kryper gärna upp på axeln inuti tröjan, eller nacken, så jag knappt får ut dem därifrån :)

Det är alltså två dumbotjejer (: Båda champangefärgade, en rex och en slät. De har inga namn än, förslag tas gärna emot ;D

Fler bilder kommer. De är så himla svåra att fånga på bild ;) Den här måste vara bland de sämsta också, men jag tycker den visar deras personlighet på ett lite skönt sätt x'D Rullat runt i torrfodret har de också gjort :P

hus-musen
0

vilka sötingar!! haha krullan till rexen kanske=)

Qui dormit, non peccat

empan-hampus
0

Hihi super söta =)

Allamej
0

Underbart söta! Butterscoth och Vanilla Cream kanske?

*och nej jag är inte sötsugen* 

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

niffen
0

#1 Ajjabajja, det heter min råtta. Curly Sue försökte hon också sno :P (Bara för att mina namn är perfekta…)

[Castaway]
0

Det är NIFFEN som snor mina ideér -.- Jag slår vad om att hon sitter med en sändare i min hjärna som hon bara SNOR ideér från.. :(

idaleck
0

Hihi vad söta dom är =) Jag har samma problem med min champispojke; han vääägrar var med på kort! Han ser mest ut som en spökråtta :D

[Castaway]
0

..eller så har man helt enkelt TOTALT fel skärpa x'D

En bild till, denna gång på min släta tjej som upptäcker matskålen. (och nej, de har fortfarande inga namn)

idaleck
0

Näää jag tror mer på spöråttateorin XD

Grodan
0

Smörnamn tycker jag passar fint (som allamej va inne på), men även margarin-namn

• Smörkola
  • Smörboll
  • Flora
  • Bregott
  • Lätta
  • Becel

o varför inte annat ätbart?

• Äggula
  • Ostbåge
  • Ostboll
  • Gula bönan
  • Currygodis