Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 917 ggr
niffen
0

Presentation av ett TROLL!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Trolla som ett troll" kan jag avslöja att hon ska heta i papprerna när jag reggar henne. Hon kallas nu Trolla. Underbart söt med hennes stora blanka ögon och hennes ännu större runda öron!
Supermysig är hon, älskar att ligga innanför tröjan, helst i armhålan eller runt halsen! Hon är supernyfiken och springer jättefort upp för armen från buren om man sträcker fram handen till henne. Hon har fäst sig vid Krullan också, sitter jämt bredvid, under, bakom eller på henne :D
Billbo är som en storasyster. Hon följer efter henne till matskålen och dricker samtidigt ur vattenflaskan. Blir uppläxad av henne också :P
Trolla har blivit en favorit här hemma av alla andra, min pappa gillar henne, till och med. Hon fick hälsa på hamstern tidigare idag, som är ungefär lika stor som henne själv, och det gick jättebra. Dom blev bästisar direkt. Äter jättemycket, hela tiden och smakar på allt (fast hamsterbajs är inte gott, säger hon).

Ja… Var berädda på en bildbomb strax då   >:D

niffen
0

Krullan och Trolla, igen  ;)
Hälften av alla bilder jag tog idag på Krullan var Trolla, eller åtminståne en bit av henne, med på…

niffen
0

Somsagt.. Krullan och Trolla fårävär!
Hon ska här försöka klämma sig in mellan Krullan och väggen  :P

niffen
0

"Mammas svans är trygg…*tvätta svans*…och ren!"

niffen
0

Storasyster Billbo och Trolla

Ninja
0

Åhh så liten

Du får gärna minska bilderna lite när du lägger in dom i inläggen, så tråkigt att scrolla, man kan inte se hela bilden samtidigt. Vill man se bilden i stor version kan man ju alltid lkicka upp filen. :)
Har minskat några av bilderna åt dig nu iaf

Ninja
0

(förresten så är det ju jag som har Troll nummer ett Förvånad Skrattande)

Grodan
0

hm… jag har också några troll här… snacka om att det går troll i råttdöperibranschen… hm

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

sockerrattan
0

Osså har jag ett Troll! Kolla min avatar… Trollet och Gubben

Mia//

niffen
0

Trollinvation! :O

Yaeko
0

Åh, vad söta råttor du har Niffs :)

Bim