Deklaration??!
Ja, har ni fått den?? Jag börjar bli orolig för visst borde det vara dags att få dom nu?! :S
Jag har fått min i alla fall:P

Min mamma har fått sin ^^

Sambon har fått sin, jag har inte fått min. Men han brukar alltid få sin före så jag väntar ett par veckor till innan jag blir nojjig 

Jag är redan nojjig! :P Jag vill ha den nuuu. Försöker logga in på skatteverkets hemsida men mitt bankID funkar inte :S grrr…vill ju veta om man får nåt tillbaka eller om man måste betala in:P
Jag har inte fått min..
inte jag heller:/ vad händer om man inte får den alls?
Min blogg: SweGizmo.se

Säger som Nicciz…sambon fick…jag väntar.
Idag kom min.

Fortfarande inget..
Däremot fixade jag mitt bankID och kunde logga in på skatteverkets hemsida och där titta på den! Klockrent! Trodde jag skulle få betala tillbaka asmycket pengar eftersom jag sålde en del fonder i somras, men det jämnade ut sig med en del annat så jag får tillbaka pengar istället!!
Och dessutom har jag sparat en massa som jag tänkte betala tillbaka med så nu känner jag mig jääääätterik!!! 

Jag har fått min… bra pengar som ska gå till 25 års festen till sommaren 

Jag fick min i början av veckan. Provade att sms-deklarera och det var jätteenkelt 
Morsan har fått sin ;)
Hm, kanske har fått min ändå.. pappa och brorsan har fått sina. Jag hra inte bytt adress än så det kanske har kommit utan att de sagt till? *gnorf*

jag och mina föräldrar har fått.. men inte bror och pojkvän

jag loggade också in och YAY!!! jag får 4500kr tillbaka!! tjohooo, mat och hyra i juni!!! 
Jag får 8000 tillbaka men de är intecknade redan. Italienresa till dottern och en säng till mig. Thats it.
Jag väntar fortfarande, alla jag känner har fått sin juh. börjar bli sjukt orolig för jag veeet att jag har restskatt - bara inte hur sjukt mycekt det kommer vara… urk!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

jag har fått min och ska få tillbaka den enorma summan 358 kr, wiiie!
*börjar genast fundera på hur jag ska spendera dom*
#18 en liten bebis till kanske? :D

#19 hell no!!! Lol, inga fler råttor ska köpas in här på vääääldigt länge.
Tror jag ska använda den enorma summan till en tur till ngn Söderhavsö med en massa papegojor som jag kan mysa med:D
#20 haha inte det :D
åh säg till mig när du hittar en sån billig resa ;D

oj! värst vad folk får tillbaka! jag får 2000 och är överlycklig.. nytt rekord för mig.. men åtta tusen!! wow
åh jag hoppas att jag också får min deklaration snart. är i behov av pengar nuuu
jag vet inte om jag fått min. har flyttat men inte adress ändrat :-/.. hoppas man får tillbaka massor med pengar
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ringde hem och hörde.. hade fått min deklaration. Mamma fick uppdraget att öppna.. jag ska få tillbaka 8500kr!! Nästan dubbelt så mycket som förra året. :D
#25 åh kan jag få lite? :S
Haha nää, det ska föras över till sparkontot och kanske köpas en voljär.. om jag inte hinner köpa en voljär före. :P

:O Wow!! Ninja och Cosmo! Jag vill också få tillbaka 8000!!! :O Får 2300 kr men är superglad över det eftersom jag egentligen räknat med att betala tillbaka 6-7 000 så EGENTLIGEN skulle man kunna säga att jag går 8000 plus;) hihii…..

:O Wow!! Ninja och Cosmo! Jag vill också få tillbaka 8000!!! :O Får 2300 kr men är superglad över det eftersom jag egentligen räknat med att betala tillbaka 6-7 000 så EGENTLIGEN skulle man kunna säga att jag går 8000 plus;) hihii…..
Hur kan man få tillbaka så mycket???.. det är ju jätte mycket.:-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag får tydligen tillbaka 7800kr.. Trodde att ja max skulle få 1300 som ja fick förra året. så det va ju en positiv överrasking må ja säga =D

Jag fick min i förrgår och fick tillbaka 7000kr :D helt underbart, betyder att jag har en inkomst att betala hyran med i slutet av juni när lönen är lite skral :D

Har ingen aning om jag får tillbaks eller inte, så länge det står på plus så kvittar det.
Mitt rekord var 1999 när jag fick tillbaks 37 000…
Skatteverket i Norge hade missat att jag blivit ensamstående med barn…och skulle ha betalat typ 17-20% skatt ist. för 32% som jag bet. på den tiden…
33# Wow hur kunde du få tillbaks så mycket?? ;o

#34 Andra skatteregler i Norge, man betalar efter förmåga…
(Det gör man till viss mån i Sverige också fast aldrig lägre än 30%)
ok ;F

Jag får tillbaka över 9000! Plötsligt ter sig sommaren som en ljus tid fylld av trevliga, varma dagar…

#37 Tänk hur många råttor du kan få för det!!!

#38 det skulle krylla av dem här hemma!