Ingen I Närheten?
Jag GRÅTER för att det känns som om INGEN bor nära mig. Alla bor i Gävle eller Göteborg eller Uppsala…. INGEN i Stockholm! :'(
Jag vill ju också träffa andra och bara prata råtta… Jag kan säga att mina klasskompisar inte bryr sig så mycket om den nya hängmattan jag köpt eller om jag ska på utställning typ :(
GAAAAD, JAG BLIR GALEEEEEEN!!!!!! >:O
Det finns ju mycket råttfolk i Stockholm! :O Fast kanske inte på RIF? Har inte så stor koll…
ingen bor runt umeå heller :(
JAG BOR I STHLM!!! Har inte heller nån att snacka med :P Alla är trötta på mig ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Haha.. =) Flytta till skaune.. =)
jag bor ju i 08…

VAR i stockholm bor alla? =) Jag finns i Norrtälje, inte jättelångt ifrån
Tumba :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Jag finns i Vårby gård.. Ligger ungefär vid Skärholmen… Men du Grodan.. Du brukar väl åka till ZooVaruhuset va? Varför har jag aldrig sett dig där? Jag är där jämt, stamkund 
#7 Tumba? :O
Skämtar du? :D
Jag bor ju där på deltid! I Kassmyra!
Jag har min häst i Vårsta :D

Jag bor i sätra/skärholmen :P

#2: Det är därför man flyttar. 
Fan va nice niffen :D kassmyra är typ fem minuter härifrån med bil ;) Bor typ i tuna omd et säger nåt ;) Annars kan du ju fråga nån där som säkert vet ;)
#12 Jo jag vet! :D
#10 Ahme, åhh!
En sån här tråd var allt som behövdes för att hela sthlm skulle samlas… Ahh… ^^)
Haha sen att jag brukar va i huddinge gör ju att jag är nära skäris med ;) Vi får ha en sthlm-träff :D
När vi renoverat klart kan vi ha den träffen hemma hos mig i tumba, då har vi en hel övervåning där vi kan vara! :D
Jajaja :D:D:D

Jag bor "bara" 8mil från sthlm ^^ Så om nån vill nått så är det bara komma o prata med mig lr kan jag komma xD Här i strängnäs där jag bor e d absolut inga råttmänsikor tror jag :| ^^ :P
Ne men du har mig ibland ;)

Vadå ingen bor runt umeå ,jag är ju här :D och allamej är inte långt borta…
#19 bor du i umeå?=) alla mej bo väl i lycksele va?

niffen, jag bor bara 29minuter med pendeln från stockholm city jue.
Förresten bor vi praktiskt taget grannar allihop ju. Ta Uppsala tex, bara 40 minuter från sthlm så det är ju inte särskilt långt, Uppsala i sin tur är bara en dryg timme på upptåget från Gävle - och så är vi i norrland helt plötsligt, Gävle ligger inte alltför farligt långt från Sundsvall som ligger inom pendlaravstånd från.. etc etc tec

Jag bor i Sthlm!
Jovisst. Vi är grannar allihopa ;)
Jag menar, jag bor ju bara 30 mil från sthlm (:
Jag har lght i haninge men test bor utanför västerås.
jag tycker det finns mest rått folk i sthlm
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#8 näe, jag är aldrig på zoon i stort sett… men i skärholmen struttar jag gärna omkring… å äter lite gott på kebabhaket o flirtar med han sötingen i kassan…
Niffen: Wh00t? Vårby gård?!
Där är ju jag uppväxt ju!
Gick/Går du i vårby skolan (hur gammal är du? :P)?
Jag flyttade därifrån för snart ett år sedan, hehe..

#2 Jag och Allamej bor ju i närheten av Ume
Mia//

Och jag är också Stockholmare.
#28 min killes pappa bor i malå så vi brukar vara där ibland=) eller i adak men :P
#30 Adak? Är jag släkt med din kille eller? (många blodsband däromkring)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#31 jo hans pappa bor i adak =) ingen aning om du är släckt med min kille men vem är du släkt med där då?
Äh, jag bor ju bara 150 mil från stockholm :D
#32 Mona och Erik W… Vem är han släkt med ?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
per-erik det är hans pappa holmberg heter han i efternamn
#27 Ohh! Koooooooolt!! :D
Jag har inte gått där, jag gick i Grindstuskolan, men vi hade jumpa och bad där i Vårbyskolan…
#22 Vi får väl ta och träffas nån gång då! :D

#20 japp jag bor i umeå..men bara tills den 1juni sen flyttar hela högen till obbola…och förhoppningsvis ska vi hinna joina in en hund i familjen innan dess…
haha jag bor i obbola ;P men vill flytta härifrån ;P
#38 vad blir det för liten krabat då?
OBBOLA LUKTAR PAPPERSEKKEEELL : O ;)

#37 du får väl pallra dig hit till min träff den 26:e helt enkelt, bara att ta pendeln från centralen, den stannar typ 2 minuter från min ytterdörr :)
#36 - Hihi vad kul! Vad hade ni för gympalärare? :oP
Hmm undrar om du känner ngn som jag känner i vårby.. *nyfiken*
#41 nja här luktar det inte så mkt , bodde i holmsund förut och lukten far dit :S fast holmsund är ändå bättre :D

jag bor också i stockholm
Qui dormit, non peccat
#43 Jag hade han Jocke tror jag han hette… Han bodde uppe i centrum med sin fru som också var jumpalärare, dom fick senare ett barn tillsammans…
Känner du någon i familjen Ingman då? Dom var väl utspridda över hela vårby :P
Tänk om du och jag känner varann :D
#46 Nädu känner varken igen gympaläraren Jocke eller familjen Ingman.. tror jag :oP
Eller hur! Känner du inte till ngn som heter Gaia? Haha :oP
Och du gråter? Du har inte lika förjäkligt som jag! Jag bor ju typ minst 100000000000000005665416 mil från närmsta råttägare
Alla kan flytta till Vidsel!! Tjoo 

#40 ska kolla på en groenendael i helgen men börjar tvivla på min duglighet som hundägare..men sen är jag perfektionist så vem som helst kan säga att jag skulle vara en helt underbar hundägare och jag skulle fortfarande ha svårt att tro på det…Har lite svårt med självförtroendet ibland :D
#47 Du känner inte nån som heter Jennifer? :D
Eller, kände du nån av dagmammorna? Eller… Hmm…
Kände du Lisen? Eller Annelie? :P
Dom kände i princip alla i vårbygård x'D
Ohh, vart bodde du då? På bäckgårdsvägen? ;)
Nä, känner ingen av dom!
Världen må vara liten, men inte vårby uppenbarligen, haha ;P
Nä jag bodde på lammholmsbacken :) Precis ovanför vårbyparken!