Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 462 ggr
LimE-6
0

Bråka?

Eftersom att Neo är sjuk så har jag särat på dom för att Shadow var på honom lite för mycket! Det jag oroar mig över nu är att när han blir frisk igen och dom får sitta tillsammans, tänk om dom börjar bråka då för att dom inte träffats på ett tag!?

Någon som vet vad jag ska göra om dom börjar bråka? Har liksom ingen lust med blodiga råttor!

Absinthe
0

Hur gamla är dom och hur länge hade du tänkt ha dem isär? Har du varit hos vet med Neo så han fått medicininering?

LimE-6
0

Dom blir 9 veckor på söndag, jag tänker ha dom isär tills de att Neo blir frisk.. ja han går på antibiotika såklart..

Ninja
0

De är ju inte alls gamla, Shadow försöker väl bara elka med honom. Jag tror inte de börjar bråka när de träffas igen, för det ska väl inte ta flera månader för Neo att bli frisk. (bara för att de brottas så behöver de inte bråka)

LimE-6
0

Ne jag vet.. jo dom busar och så, men jag tycker att Shadow är lite för på och Neo piper till lite då och då.. men men.. vi får se när han blir frisk helt enkelt! Nu har han gått på antibiotika i 10 dagar idag, men han har dock inte slutat nysa så jag ska ringa veten imorrn o kolla..