Bur sökes!
Eftersom jag nu ska gå och bli råttägare så söker jag med ljus och lykta efter en extrabur/semesterbur.
Den ska rymma 3-4 råttor och hällre vara hög än lång. Om den finns i närheten av Norrtälje så vore det perfekt, men annars kan den gärna få finnas i sandviken/gävletrakten eller Stockholm. (Kanske kan den finnas i Kallhäll på lördag??
)
Pm:a mig om det finns nåt intressant där ute! Bild, pris, mått osv.

puttttt
Jag kanske har en till salu, väntar på att en annan ska bestämma sig.
Den är 70x70x45, en liten lucka bara dock.
Smalt galler, hel och sådär.

Oh! Har du nån bild? 

Min pojkvän har en likadan (som # 4) i Enköping som han inte använder. Om någon behöver en. Gratis mot hämtning.
Men! Så kommer du och snor min kund med ett mycket bättre erbjudande ^^
Jag kan tyvärr inte ge bort eftersom jag just gjort av med en massa pengar på en ny bur :/

#6 Haha det var inte riktigt så jag menade ^^

hihi catfight! ;) Men enköping.. :S Det är ju en bra bit alltså :P Ingen av er som ska på utställningen på lördag och kan ta med bur då? 

kicka ska väl det? =)
Jo, men tyvärr är buren hos mina föräldrar och jag ska åka nattåget, så det går nog inte…

naaaj ! 
Jag har en bur som ska säljas. en Fop Lagos. Skriv ett Pm så får du veta mera ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

puttt
Men du har ju tre alternativ nu? Bussgods finns ju :)

SamanthaJones går bort för den var sjukt stor =)
Hur funkar det med bussgods, jag har ingen aning alls :P Vad kostar det o så?

Åh, hihi :) Har aldrig fått/skickat nåt me bussgods så ursäkta amatören :P Men vet du om den som ev skulle köpa din ska göra det eller ej? Om inte hur mkt vill du ha för den??
Eftersom hon inte hört av sig kan jag ju inte hålla den om du är intresserad. Jag vet inte riktigt. Hur mycket kostade bussgods? 500:- kanske?

Jag är inte helsäker för jag har ingen aning om hur mkt den väger? :P Jag skrev 2 kg och då kostade det 209 men 2kg kanske är i underkant :P
Jag har ingen möjlighet att väga nu heller men jag tror också 2kg är i underkant, kanske det dubbla?

okej, så länge den väger under 5 kg kostar det 209, sen blire dyrare, men under 5 borde den väl väga??
Ja, då tror jag det är lugnt! :)