Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 647 ggr
idaleck
0

Bur sökes!

Eftersom jag nu ska gå och bli råttägare så söker jag med ljus och lykta efter en extrabur/semesterbur.

Den ska rymma 3-4 råttor och hällre vara hög än lång. Om den finns i närheten av Norrtälje så vore det perfekt, men annars kan den gärna få finnas i sandviken/gävletrakten eller Stockholm. (Kanske kan den finnas i Kallhäll på lördag?? Oskyldig )

Pm:a mig om det finns nåt intressant där ute! Bild, pris, mått osv.

idaleck
0

puttttt

KickanW
0

Jag kanske har en till salu, väntar på att en annan ska bestämma sig.
Den är 70x70x45, en liten lucka bara dock.
Smalt galler, hel och sådär.

idaleck
0

Oh! Har du nån bild? Cool

KickanW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp men tyvärr inte bara på buren.

Tramsa
0

Min pojkvän har en likadan (som # 4) i Enköping som han inte använder. Om någon behöver en. Gratis mot hämtning.

KickanW
0

Men! Så kommer du och snor min kund med ett mycket bättre erbjudande ^^
Jag kan tyvärr inte ge bort eftersom jag just gjort av med en massa pengar på en ny bur :/

Tramsa
0

#6 Haha det var inte riktigt så jag menade ^^

idaleck
0

hihi catfight! ;) Men enköping.. :S Det är ju en bra bit alltså :P Ingen av er som ska på utställningen på lördag och kan ta med bur då? OskyldigKyss

Bim
0

kicka ska väl det? =)

KickanW
0

Jo, men tyvärr är buren hos mina föräldrar och jag ska åka nattåget, så det går nog inte…

idaleck
0

naaaj ! Gråter

SamanthaJones
0

Jag har en bur som ska säljas. en Fop Lagos. Skriv ett Pm så får du veta mera ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

idaleck
0

puttt

KickanW
0

Men du har ju tre alternativ nu? Bussgods finns ju :)

idaleck
0

SamanthaJones går bort för den var sjukt stor =)
Hur funkar det med bussgods, jag har ingen aning alls :P Vad kostar det o så?

KickanW
0
idaleck
0

Åh, hihi :) Har aldrig fått/skickat nåt me bussgods så ursäkta amatören :P Men vet du om den som ev skulle köpa din ska göra det eller ej?  Om inte hur mkt vill du ha för den??Cool

KickanW
0

Eftersom hon inte hört av sig kan jag ju inte hålla den om du är intresserad. Jag vet inte riktigt. Hur mycket kostade bussgods? 500:- kanske?

idaleck
0

Jag är inte helsäker för jag har ingen aning om hur mkt den väger? :P Jag skrev 2 kg och då kostade det 209 men 2kg kanske är i underkant :P

KickanW
0

Jag har ingen möjlighet att väga nu heller men jag tror också 2kg är i underkant, kanske det dubbla?

idaleck
0

okej, så länge den väger under 5 kg kostar det 209, sen blire dyrare, men under 5 borde den väl väga??

KickanW
0

Ja, då tror jag det är lugnt! :)