Sommartid!
I natt får vi sova en timme mindre, glöm inte att ställa om klockorna!
För er som har svårt att minnas när klockan ska fram och när den ska tillbaka ska jag dela med mig av mitt knep - som förändrade mitt liv (ok, liten överdrift):
Till sommaren ställer vi FRAM grillen och utemöblerna
Till vintern ställer vi TILLBAKA dem i förrådet.
God sommarnatt, sov gott!

Va? Är de ikväll? trodde de va i maj eller något? Nää, nu skojar du minsann Letigre!

åh, jag lär mig aldrig åt vilket håll det är :P Tack för knepet :)
Ja, det knepet höde jag på nyhetsmorgon i förrigår tror jag, också x'D
Tyckte det lät helknäppt :P
spring forward, fall back :) haha
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

#3 va, snodde de mitt fina knep!!? 
Och i går kväll sa jag, javisst, det var nu ja man skulle göra det, klart jag fixar det.. kom jag ihåg det? nä.. idag när min klocka var 12 var alla andras 13 och då skulle jag vara borta.. ringde den stackars människan jag skulle hämta, lätt stressad var jag med, och skrek"vet du att klockan är 13???" när hon försiktigt svarade ja skrek jag "det vet inte jag!!!" hon fick vänta en timme..
lite väl många saker trillar ur huvudet på mig numera.. *går och kollar så alla råttor har mat*
Jag kom på det när Jag skull kolla på tv klockan 20 så var programmet redan slut. :(
åååh gud va jobbigt :(

Jag brukar tänka att det är ju så synd om oss när vi går mot vinter så då får vi en timme extra som tröst. På våren är vi ju så glada ändå så få kan vi gott avvara en timme! 
Älskar mina stora små vänner..
#10 Vår Moder Jord gör allt för oss ;)
suck. haha. vintertiden dog ju igår, men imorsde vaknade jag iallafall utan att veta var klockan var. Eller min väckarklocka var 7, mobilen sex och klockan i köket 11. x'D Då väckte jag karin och frågade henne vad klockan var, och hon talade om för mig att klcokan var fem. Så kollade vi på en av hennes väckarklockor och den visade sju på kvällen xD Kolalde in på datan och det visade sej att klockan faktiskt var SJU, precis som jag trodde från början ^^,
Vad förvirrande O_o'
Nähä? x)
glömde ställa (eller visste inte rättare sagt/skrivet) så jag fick en liten chock när jag skulle handla å butiken stängt för dagen…