Bobbe!
Min son har nyss fått en råtta som han har döpt till Bobbe. jag är så hiskeligt rädd för Bobbe, och en gång bet Bobbe mig i mittentån. Så nu funderar jag på att köpa en orm till min dotter…
Eller så kanske du ska köpa en vän till Bobbe, eftersom råttor är flockdjur.
Instämmer, köp en kompis till bobbe. Det är lag på att råttor ska vara minst 2 (;
Instämmer.
Mittentån? :P
#3 Han får väl säkert ingen mat heller, så han hugger i vad han trodde var en potatis :P
#4: Bah, sidedish! Stortån är potatisen ffs, inte fuck you-tån :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Finns det en fuck you tå? x'D är det den där långtån då, bredvid stortån? :P
Naaaaaaaaj, mittentån är det ju, det pratade vi ju om längre upp :P T.ex. #0 ;)

Hallå!! ni går ifrån ämnet!!!
#8 Du fick dina svar men har fortfarande inte skrivit något. Vi väntar….

väntar väntar.. :) jag vil gärna veta vad du ska säga ^^,
Vad var egentligen meningen med #0? Vad vill du veta? Ville du kanske bara irritera oss? Vi som inte har haft ett troll på så länge…

Jag tror att han vill göra oss sura niffen! :O Varför de? kan du svara rallykillen varför du vill göra oss sura? :) Våga inte smita bara! :D

Tror inte din dotter vill ha någon orm…..barn vill oftast ha djur som e mjuka å lena……alltså med päls…..

#13 jag tror inte att ditt barn kommer må så bra efter att ha sett en orm äta upp bobbe heller.. :/ Men vistvisst det är ditt djur!

jag menar barn..(a)
Minneslunden? Har Bobbe fått somna in? Håller med de andra, enligt L80 ska råttor hållas minst i par.
Var snäll och håll er till ämnet i trådarna, även om det provoceras.. annars är det bara att låta bli att svara och låta ev. troll tröttna.
Vad vill du ha sagt med tråden? Ska vi ha en åsikt om du bör köpa orm eller inte?
#6: Ja, man pekar ju fuck you med långfingret, alltså heter det fuck you-fingret, och alltså heter motsvarande tå fuck you-tån :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

han vågar nog inte komma tillbaka ^^
*slutar diskutera tår*
Fattar inte heller vad han vill veta? Här faller vi inte för folk som vill göra oss sura inte :D

Troll?

Jamen vi har ju två råttor, men det är bara Bobbe som bits. När jag berättade om ormen blev min dotter eld och lågor och hux flux lovade jag henne en majsorm …. Men nu har jag börjat komma på god fot med Bobbe, idag satt han på min axel och åt ost från mitt öra!! 

"…en gång bet Bobbe mig i mittentån. Så nu funderar jag på att köpa en orm till min dotter…"
Jag fattar inte. Ska du köpa en orm till din dotter och ge råttan till den för att han bet dig i tån, eller vadå? O.o
#23 Ja men hallå, vad är det för konstigt med det? Jag menar, man kan ju inte ha kvar elaka djur. Hästarna t ex, så fort någon biter mej gör jag gustavskorv av dem. Helt naturligt! ;)

#24 XD
Oh ja, väldigt naturligt. x)
TS; Du kan ju inte ta bort en råtta för att den nafsar dig i tån! Många små råttor tycker att tår är spännande. Det man inte ska tolerera är om de biter ordentligt hål utan minsta anledning.
En majsorm äter inte en råtta, än mindre en hanråtta.
Jag tycker att vi bara ska ignorera den här typen av trådar.