symaskin
woho.. fått tillåtelse att låna min kompis symaskin. Ska se om jag inte kan få hit den snart.
Gått och köpt en bok om hur man syr hundkläder.
Men hittade inge roliga böcker om rått saker.
så tips. vad för kul kan man sy på maskin för råttor?
hängmattor, tunnlar, selor, påsar… tips?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
En stor bord med massa fickor på man kan hänga upp på väggen? (dom dom kan klättra omkring i)
/Karoline.
bord.. bård… ehh
/Karoline.
# ;-) inte bara jag som är lite trött i kväll. mmh det kan man göra. typ ett förkläder man hänger upp med fickor?
Ja det var typ så jag mena :D
/Karoline.

jag vill också sy! :D
jag ska köpa mej en egen symaskin när jag hittar en billig på blocket som inte e allt för långt bort. Tycker att det e jätte kul att sy saker, sydde en tröja till en dubbelrexad råtta. När jag fått på den så bara trillade han om kull och låg still på sidan tills jag tog av den. va inte alls populärt kan jag säga. Och jag som tänkte att de kunde va lite mysigt om de va ruggigt nån kväll. Som sagt, alla idéer e inte bra idéer:P
Jag har symaskin, men den har minsann aldrig blivit använd till annat än att samla damm. :P
Det farliga med att ha en sån skulle nog vara att jag i slutändan inte skulle ha några kläder kvar. allt skulle bli tunnlar och fodrade hängmattor och sovhus.

jag håller på att sy "kuber" till mimus, kickaw och dorkey! :D:D Jättkul! :D fast utan mamma skulle jag vara körd! >.< men kul äré! :D

Då kanske man kan passa på att tipsa om symaskin på IKEA för ca 600 kr. Fungerar jätte bra. Inte särskillt avancerad men fungerar till enklare saker.. :)
jag vill med ha egen symaskin. men funkar lika bra med låna en av någons om inte vill ha den just nu :-)
Har gått igenom hela min gardorob och lagt allt jag inte vill ha samt traisga saker som dukar, gardiner, lakan och handdukar som djruen redan gjort hål i.
Även sparat all bomull som funnits i flertal gosedjur. MIn hund älskar att riva sönder alla gosedjur han får. Nu ska sånt återanvändas i sängar, kuddar och massa kul till råttor och iller.