Ny inköpt bur (:
hyllor, tunnlar, hängmattor, stegar m.m.

Okej (:
oj jäklar vilken härlig bur :O

Hehe, joo. Den är rätt stor (:
åhh vilken fin bur dom kommer få bo i :)
// Vanessa

5# Hoppas dom kommer att gilla den ^^ Det bästa för dom bästa :D..
Jag kollade vilka mått den hadde och det var 120x60x100 cm (:

vilken råtta skulle inte trivas i den :P :) skitfin ju…
Vad är det för bur? Vad är det för mått?
Nämen Grodan… Måtten står ju 

#7 Ja du, vet ej :P
#8 120x60x100 cm

Pris?

#11 895kr på djurmagazinet i strängnäs, kampanj (: Dt är en fågelbur egentligen då (A)

#12 Förstod d.. Jättefin med många luckor.. Min bur é litte trälig då d bara é en lucka på varje kortsida

#13 Okej, tack (:.. Men egentligen så ska det bara vara två små luckor fram o två bak, men jag tog ena sidan som skulle sitta bak o satt den fram med så det blev 4 fram o 1 på varige sida (: fast synd att det är rätt små öppningar.
Åh! Kampanj i Strängnäs, nästan så man måste kika, var det något mer som fanns av intresse? :)

#15 vet inte^^ Hämta typ den bara o kolla på djuren^^ Dom har dom två honorna kvar (: d e mamman o dottern, dom hade två hanar för nån vecka sen men dom va inte kvar, tror jag. Sjukt söta alla djuren e där^^.. Dom har en sån bur kvar iaf :P Du får gå och titta vad dom har, ska nog dit någon dag och planera vad jag ska köpa ^^
Shit! nice bur!
/Karoline.
den kampanjen är i hela landet. jag var själv sugen på den men kom på at jag faktiskt har ett överflöd av burar..
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

# jo jag vet (:
#18 Okej ^^ (: Den e väldigt stor ^^
#9 ojdå, såg inte att det stod längre ner…
står det inget varumärke någonstans? botten kanske?
#20 det står på #6

#21 varumärke? :P Fanns en klistermärke där d stod setubal white eurocages bird cage. vet ej om d va d du menade (:

jag läser väldigt fel idag på allting. läste att den kostade 11895 kronor :P

#24 okej ^^ -kollar hur jag skrev- Haha oj, kanske skulle lagt till ett komma eller punkt, mitt fel :P.. Den kostade 895 kr ^^
faan va fiin =)))
vill ha =P hur mkt kosta den :) ??
#26 det står ju i inlägget ovanför, 895:-
Säger som jag skrev i min artikel om GP-råttor:
Tunnlar, hängmattor, leksaker som aktiveringsbollar, papegojleksaker, gosedjur, snören/rep, korgar att sova i, små hus och olika ”krypin” och gärna massa träsaker att gnaga och klättra på. Och tidnings och toapapper att inreda med.
#27 ja jag såg de sen.. :)
de va billigt :)

#28 Tack (: Nu haar jag iaf en liiten ide i huvudet :P
jag var o tittade på den igår igen o pratade lite med de i affären om att luckorna sitter upp o ner, gör de det på din med? stör du dig på det? :) Jag skulle nog få dårdimpet om luckan hela tiden åkte igen på mig men sen är jag bortskämt med att ha burar där taket går att ta bort :)
Visa gärna bilder på hur den blev sen :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Vill gärna se bild när den är färdig inredd! när kommer rådisarna? :D

#31, okej. Men jag har satt bakstycket me luckor fram med så ja har alla 4 fram o en på varige sida, alltså smala sidan, kanske kmr bli iriterad vet inte ennu^^ dom där nere fälls ju neråt och dom som e uppe kmr man få håla i eller ha nån sak så dom inte åker ner om. Såklart jag kmr visa bilder när den blir klar :P Ska få hjälp av en kompis o kanske pojken att inreda(inte så bra på det)
#32, sa ju dt på msn igår xD Hehe, efter den 10/3 iaf (: *Lääängtaaaar*
#33 oj, jag har ju sämre minne än fisken. x) kanske måste ta en minneslektion hon elefanterna. ;)

#34, då kan vi gå tsm, kom på att d e sista degen på lovet imorgon :(
#35 - du har ju lördagen och söndagen också^^

På djurmagasinet hoss mej är det inte kampanj sak ^^

såg en sån på djurmagazinet, jag köpte dock en annan lite dyrare med akvarie nere och galler upptill, mina råttor trivs riktigt bra :)
Men visst ångrade man sig lite när man såg att det fanns en sån här bur :)
är akvariedelen i grönt glas? Har sett sånna o de e en väldigt bra gerbilbur i så fall.

#36, Räknas inte..
#37, okej mysko :O
#38, Okej (: Bara råttorna e nöjda ^^

hyllplan är ju ett måste så de får olika våningar, stegar, rep, korgar av alla de slag me lite flecce i blir en mysig sovplats, hängmattor, fågelbadkar större modell som sovplats, rör som man köper på zoo är väldigt populära här hemma. annars en budget variant pringles rör:)
All ajm säjjin is IKEA! :D

#41, Okej, men vet inte hur ja ska placera allt så d inte blir rörigt :P
#42, Tänkte o tvinga med mig föräldrarna dit efter studiebidraget, i love ikea^^ :)
Guud vilken fin bur

#44 Tack (:
#23 Det är det nog! 
Jag skulle nog vilja ha en sån bur men med plåtbotten, heltäckande glasbaksida, halva sidorda i glas, framsida med skjutdörrar glas o nät.

#46, Okej, låter riktigt snyggt (: Du får skicka in en ritning till nån tillverkare och se ifall dom gillar den :D hihi (:
#47 jupp, har planer på det

#48, Okej ^^
köpte också en sån idag kanonpris :)

#50, Jo jag vet :D fick du med betalla 895 lr? (:Visa hur du inreddeburen sen, vore kul o se :P hehe

#50, Jo jag vet :D fick du med betalla 895 lr? (:Visa hur du inreddeburen sen, vore kul o se :P hehe
jepp 895 kr höll på att dö :P finns två djurmagazinet här i umeå och jag och min kompis köpte vars sin och vi tog dom sista i båda affärerna :D hehe
joo ska inreda klart bara sen tar jag bilder =)
jag hede och alla luckor fram jag tog en tång och böjde så jag fick av luckan så nu sitter alla neråt=) mkt nöjd

okej, som mig^^ Men jag har inte böjt lr nå, har dom som dom e just nu :P Ska bli spännande o se ^^
när får du råttorna? och hur har du inrett ?=) bild måste du ju skika=)

Får dom om ca 1-2veckor lr nå sånt hoppas jag (: Har inte fixat ennu :O Värsta beslutångesten :(

ååh sånna där typ tunnlar el va man ska säga sånna köper jag på rusta för 5 spänn, fast dom e helvita dom e superbra,
åååh den transportburen va ju bara för söööt tihii..
#58, precis som jag :D
Skålarna är superbra! Det ryms mycket i dom, dom står stadigt, och knasiga råttor som Krullan kan sova i dom!! :D
ska du ha några hyllor? jag söker som tusan försöker hitta bra hyllor som inte börjar luckta och bra för råttorna :P

59# Okej (: Hehe jo tack (:..
#60 Okej^^ Jo såg att du hade köpt såna så jag gjorde det med (A) Lite svårt att hitta till "djuravdelningen" på ikea juh :O.. ^^
#61 Såklart (: Men inte köpt ennu vet ej vad ja ska ha för några :S :O
Jätte fin bur :D

#63 tack (:

Nu har jag varit liite duktig :D.. Köpte toa-lätt idag till buren så den e fylld med det (: Och en toa sak köpte jag med xD, Hängde upp hängmattan i tacket på buren o ställde in två av dom dära nöjena xD Imorgon blir det att fixa hyllorna o sen på måndag åker jag till stockholm och hämntar ratsen ^^ :D
:D vet du jag köpte hyllor i plast som var gjord för burar skit lätta att montera upp och ner :D dock var dom dyra :S 169 kr styck :S

ahh fin fint =)))
där komnmmer dom trivas bra wiie ))

Haha, joo ^^ Dom gillar att klättra på gallret o sova o kissa i sin hängmatta xD:P