OT hooooh
Tråkigt och tyst det är här då ._ . + överallt annan stans.
Säg nååååt! Vad gör du?
/Karoline.

Gosar råtta o dricker cola! Vad gör du då?
Pillar i PS
(Råkade skriva pippar i PS, men det gör jag inte så ofta nu för tiden…) ^^
Glor runt.. :/ har nyss börjat ladda hem massa film<3
Vill med ha PS~
/Karoline.
Är rosenrasande på den här ävla topless debatten… om man inte får ha på sig mer kläder på badhuset än baddräkt ska man baske mig inte få ha mindre än en fullständig bikini… Jag är inte ensam om att vilja ha en t-tröja ovanpå baddräkten när jag badar… men det fååååår man inte… nej nej… men folk ska få springa omkring och visa tuttarna hej vilt… bah humbug! Jag vill inte se tuttar hela tider… jag vill kunna slippa… jag låter därför bli att springa på nudiststränder…. vill jag inte ha den mänskliga mjölkproduktionen flashad i ansiktet så får jag kämpa… och det gör jag… var eviga dag… det finns knappt nåt tv program utan tuttbilder.. Faaaaan jag vill inte se dom hela tiden!!!!! Jag vill inte se andra delar av folk som inte är påklätt vid 18 grader…. men sådana som jag diskrimineras hela tiden… Jag tror jag måste stämma nån… jag tror jag måste börja med Maria Ferm… och sen går jag vidare till riksdagen och regeringen… vi måste kunna lagstadga mot idioti…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Om inte kvinnor får visa brösten ska inte män få det heller.
/Karoline.

Jag ligger i sängen och kollar på scrubs o pustar ut efter att kusinerna har gått o lagt sig ^^
Scrubs<3<3<3<3
/Karoline.
#5 nä… jag har tyckt att badräkterna för män borde få komma tillbaka i modet länge… gubbtuttar är lika kul att kolla på som brudtuttar… :(
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Men om det är väldigt nice boobs tycker jag att man ska få se dom ,___ , nämen. Asså lika för alla.
Men varför hysteri över bröst? Srsly.. Är det inte same shit om man aldrig skulle få visa fötterna eller armbågarna?
/Karoline.
Oooooh, porrtidning med armbågar… Vem blir inte påtänd…
Ja men varför tänder folk på kvinnors boobs här där vi bor då? o____0
Det är inte direkt som att dom i afrika gör det.
/Karoline.
#11 vi tänder på det för att det är lite tabu att visa dem, det är lixom fult. I afrika ser man bröst för vad dom är, dom är till för att mata barn med. :]
Dom är lite långsamma i utvecklingen bara :P
Inte tände 'vi' på brudars tuttar för länge sen? (Länge sen, typ grottmänniskotiden)
Näe… för där är det faktiskt för varmt för att dom ska dölja sig medan det här har varit syndigt att visa benen tom… men alltså.. folk får tycka vad dom vill om tuttar hit och tuttar dit… men ska dom ögra det tillåtet att bada topless på badhusen så får dom baske mig fixa kvällar då folk som inte vill se tuttar HELA TIDEN kan få gå och bada… med sin t-tröja på… :( Jisses min je… jag känner mig som hundra år men allvarligt.. är det verkligen för lite tuttar i offentlighetens ljus? Får man verkligen se för lite? Man kan ju inte ens öppna en dagstidning utan att få senaste slitzuppslaget mitt i plytet…
Det tas för givet att alla vill se nakna människor hela tiden… MEN FLYTTA TILL EN GREKISK STRAND DÅ!!!!!
#12: Ja exakt.. kan man inte bara ta bort tabuet ><
#13: Nej men dom har ju sin kultur liksom..
#14: Men om det är 30 grader i solen är det ju väldigt varmt i sverige också?
Jag tycker inte man ser boobs överallt o.0' Det beror ju vilket TV-pogram/film man kollar på, och då kan man byta kanal!
I vilken dagstidning såg du nåt sånt sist?
Jag tycker dom som vill bara med tröjor ska få det (big deal liksom? :O är det lag mot det?) och dom som inte vill ha nåt alls på överkroppen ska få slippa ha det! Jag tycker det är fett obekvämt med bikini-grejs, skavsår och sol-vit-brun-shit (ehhm.. när man är i solen blir man brun.. men itne där man har nåt på sig.. vad säger man? >< jaja ni fattar nog var jag menar..)
/Karoline.
Goh jag är värsta *BRÄNN BEHÅÅÅARNA* : O
/Karoline.
Japp du är bränn bharna förespråkaren idag :D
Men jag kan öppna aftonbladet eller expressen och se tuttar, i varenda serie ska dom nuppa och ha tuttvisning… avklätt i annonser och musikvideos… jag får kämpa rätt hårt för att slippa se bröst eller andra… mer privata delar… och iom. att jag säger att jag får kämpa och att jag käftar med dig om topless på badhus är väl ett visst indikament till hur ofta jag kan gå en hel dag utan att se nåt jag inte vill se…
Men man ser ju händer varje dag också! Tänk om jag är jätterädd för händer, att dom ser ut som äckliga spindlar, smutsiga och uäähh allt dåligt på jorden! :O
Ska då samhället anpassa sig med handskar och inga foton eller nåt på händer då? Nööö
Btw ser man ju nästan aldrig någons nipples.. bara själva.. fyllningen, eller?
/Karoline.
Händer ser man varje dag, dom är en del av livet. Om man är rädd för dom eller finner dom otäcka så finns det fullgod KBT behandling att tillgå.
Men om man inte tycker om att se bröst och börjar utveckla en fobi mot dessa så kan inte jag gå till en psykolog och be om KBT behandling för det… dom säger bara… men titta inte då… och iväg går man helt utan hjälp…
Jag låter bli de mest självklara ställena där tuttar är på display… men om det skulle bli tillåtet att bada med t-tröja så skulle jag vilja simma… (och ja, det är förbjudet att ha mer kläder än baddräkt på sig, personalen förklarar att dom inte kan ta ansvar för ens säkerhet och sen får man gå därifrån) om jag då måste ha svetsglasögon på mig för att ingen ska sticka ut ögonen på mig med tuttarna på badhuset också… tja, då vill jag helt enkelt inte gå dit… alls… ever…
Jag hör till den ack så lilla skalan som anser att det har blivit för mycket… sex, kön och mjölkproducerande delar ska vara med i varenda film… skådespelerskor måste skriva i sina kontrakt att dom ska få slippa… och det gör att dom har svårare att få jobb än de som hela tiden visar allt… Inget är privat längre… allt ska slängas upp på bordet och visas för världen… Sextips inför varje helg… och även om man inte läser artikeln så ligger dom ju halvnäck på bilden som ligger bland huvudrubrikerna… Ingenstans får man vara ifred… det ska snackas sex på radion, tv:n… precis överallt…
Var finns det en fristad från dom som inte vill bli matade med sex
Jag tycker istället man ska ta tuttarna ifrån alla pervon och göra det till något naturligt och vackert, hur de än ser ut… :)
#20 Men pervona finns överallt… sitter troligtvis i regeringsposition också… :( Det finns inget vackert och naturligt med hur dom blir exponerade numera… förr, ja men inte nu längre… :(
#20: Exakt! ^^
/Karoline.
#20: Exakt! ^^
/Karoline.