Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1171 ggr
berry
0

Två gnagarburar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har 2 gnagarburar som behöver säljas. Innan har våra två råttor bott där som tyvvär har rest till himmlen nu.

Burarna är i gott skick, nästan som nya. Vi har även massor av tillbehör,så som; hyllor, rör, hjul, leksaker mm.
En resebur ingår även i köpet. Den är i något sämre skick än burarna, men det är absolut inget fel på den! fungerar helt utan problem.
Ena buren är lite mindre än den andra och funkar perfekt att ha i t ex sommarstugan.
Den stora buren har två ingångar.
sakerna kan säljas separat om så önskas.

Mvh. Berna

mejladress; 17155-thorne@bredband.net

berry
0

några saker av tillbehören

berry
0

lite rör

niffen
0

Jättefina burar! Synd att jag inte ska ha nån, för dom var asläckra!

berry
0

Reseburen

berry
0

#3 hihi, tack så mycket :)!

berry
0

två hjul :)

Karmatarerskanise
0

råttor ska ju inte ha hjul, inte andra gnagare heller om jag fattat det rätt. :)

RatLover
0

6# har du använt dom till råttorna? :O man ska verkligen inte ha hjul till råttor, dom kan få ryggbesvär m.m. bara så du vet :)

Ladyinred
0

E inte de där hamsterburar? Sånna som det brukar finnas små rör och färgglada hyllor till när man köper dom? I så fall e de på tok för små för råttor….

Bullerbytjejen
0

Man kan ju fästa fast dom så dom inte snurrar funkar finfins som klätterjox och sovplats :)

Karmatarerskanise
0

#10 Ja det kan man ju göra. Bara dom inte kan springa i hjulen så :)

Bullerbytjejen
0

den stora kan säkert vara laglig för två råttor, men inte den lilla, tillfälligt då kanske om dom får vara ute mycket, som extrabur eller karantänbur funkar dom nog, dom va ju fina och flaschiga iaf, och rören funkar ju också när dom är små bebbar, jag hade en sån bur innan ett tag när mina va små dom hade jättekul i dom, men nu e dom på tok för tjocka, skulle fastna me huvet redan hehe..

berry
0

oj va alla va negativa :/
jag kan säga att hjulen har vi inte andvänt alls, men dom kom med i buren så vad ska man göra?
rörerna hade vi när dom var små och verkligen inte efter det.
geomed att det fanns 2 dörrar på ena buren så satt båda burarna ihop, för vi hade som en "plast låd/rör"grej imellan som dom fick springa igenom till den andra buren, Råttorna var ute mycket om dagarna. Båda råttorna mådde toppen :)

berry
0

fast vi hade ett stoort hjul som faktiskt var gjorda för råttor , men ingen av dom fattade hur man skulle göra så vi tog bort den X)

LeTigre
0

#13 vilken söt mongobild, hahaha Skrattande

Nicciz
0

Funkar säkert som bebisbur eller sjukbur men de är bara runt 32 djupa.. :)

Karmatarerskanise
0

#14 Även om hjulen är gjorda för råttor är det inte bra för dem. Så det var ju tur att dina inte använde sig av hjulen :)

Nicciz
0

Men.. ett tips.. lägg upp dem på hamster iFokus oxå… :))

sussa08
0

Står måtten någonstans? Bara undrar för jag läser inte så bra ^^ Vart nyfiken då de såg så små ut :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Nicciz
0

berry… vad är din pris idé? Jag kan inte släppa tanken på bebisbur.. *s*

berry
0

1000 kr för allt

berry
0

#15 hihi tack :)

cykelpump
0

Sån bur försökte en djuraffär sälja te mig :O.. Men dom sa med att man kunde ha dom i början bara^^ Dom va lite coola må ja säga :D

Kleverin
0

eller på mus i fokus.. tror min kompis har den större buren till sina två möss. passar dem perfekt!

(lägg upp anonsen alltså… fast i tänket..)

Grodan
0

#20 ska du ha bebisar?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

#18: På hamster lär man inte hitta köpare till de… Hamstrar ska inte ha för höga burar iom deras totala brist på höjdmedvetenhet och de där är för höga.

Har den mindre själv iaf och skulle inte ens ha den som bebisbur. Ihopsatta däremot… ^^
Praktisk transportbur också, den lilla har handtag, om än väldigt obekvämt…

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

berry
0

tack för alla tips, :)

och förlåt om burarna var för små, men det går ju faktiskt inte att göra någonting åt nu.

Mymlan
0

#27 Sätt ut annons på hamster.ifokus.se  även om jag personligen anser hamstrar ska ej ha höga burar pga de kan ramla ner o skada sig då de ej har begrepp var en hylla slutar.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

empan-hampus
0

Dom är jätte finaGladSmart att sätta ihop dom som du sa… det kan man faktiskt göra, dom var fina iallafall ser så nya utRäcka ut tungan

UpptagetNamn
0

Vad kostar bara den 'stora' buren? Utan tillbehör då..

RatLover
0

13# vad bra :) var inte meningen att låta sur, tänker ju bara på råttornas bästa ;)

CamillaS
0

du kan prova att sätta ut annonsen på mus iFokus :)

berry
0

#30 Den stora buren kostar 470 kr, :)

eamus
0

hur mycket kostar den lilla ?,
har en sån redan och tycker dom är super bra som extra bur /bebisbur / sjukbur.

idaleck
0

Vad är det för mått på båda burarna??