Redigerade råttor
Tycker det är så kul att leka med bilder i diverse ritprogram! Mor och far har Adobe och Paintshop hemma hos sig och jag hamnar alltid där och kluddar :).
Vet att det är många här inne som gillar att redigera bilder. Släng upp dina alster i den här tråden vetja!
Här är en bild på Amiga, nu med mänsklig gestalt….

*pip* så snyggt!

Tack :)

Vilken fin bild #1 var!! =)

Tack… den fick bli ett minne av lilla argbigan Amiga… min lilla missförstådda älva…

Jag gillade #1 och #2 mycket!
det är ju skit kul att sitta å redigera bilder! ;) men jag har nog inte gjort om så många råttbilder dessvärre.. men några har det väl blivit..

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
en bild på Luva..

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
vem har spetsat ärtbadet med sprit *hmm*

_
kanske inte så bra (å så äre ju en mus å ingen råtta..) men slänger upp den iaf för ja tycker den e lite härlig på nå vis :)

_
en av mina favvobilder.. älskar ljuset å lill näsan, lampan i bakgrunden ser nästan ut som en fullmåne om man har lite fantasi ;)
_
ratty tail :p

_
den här bara älskar jag.. fotade utan blixt å det var väl därför det blev en sån där "ghost" effekt, sen ändrade jag bara ljuset lite.. i like it!!

_
COOLA BILDER ALLIHOPA : DDDD
/Karoline.

#11 Fasiken vad söt! :D
#12 Rigtigt fin. Ser ut att vara från ett bokomslag eller dylikt…
#13 Tuff bild! Man ser inte riktigt att det är en råtta, kan lika väl vara en alien eller en gemlin bakom gallret ;) Me like toooo…

Inte #13 jag menade #16

As coola bilder alla ^^!
#16> WOW den bilden älskar jag!!! :o)

Litet gäng med syster på säng

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

herrejesus vilka otroligt snygga bilder!! :O Alla var helt underbara! :D Mygod.. :O

Pangea vill ha en brödbit

// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken