Det e för tragiskt.
http://www.blocket.se/vi/15693810.htm?ca=18_s
Den här va nog den värsta blocket annons jag sett, endå får man inte så mycket info. Jag vet lite flyktigt vem det e och jag gillar inte när man säljer foderdjur till sälskap utan att tala om det.
Jag såg den inatt och var på god väg att ringa och skrika en stund åt honom… om viljan att vråla honom i örat kommer tillbaka… hur gammal är han?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag har inte träffat honom personligen. men det rör sej om en vuxen karl. Min kille har köpt råttor av personen som hade denna "uppfödning" innan. Då levde djuren under någolunda drägliga förhållanden. Men när odlingen såldes så tog det flera månader innan nya ägaren fick några ungar och det berodde tydligen på att han aldrig rengjorde labb burarna som de bor i. Uppgifter jag fått från den första killen som hade råttorna.
Anmäl?
/Karoline.
Funderar på om jag skulle åka dit om nån v o kolla läget.. Om jag pallar det som kan vänta där:/
Do it! Ta med dig nån
/Karoline.

Jag säger bara ormmat.. :'(