Påskpaus
Det verkar bara vara jag och KAGE inne nu, har ni andra tagit påskledigt? Jaja, jag och Kagis får ha roligt själv ;)

Jag är inne (A)
Fast inte så länge till. Ska snart på påskmiddag… eller vad man nu ska kalla det :P
Okej :D Det har varit rätt dött på Rif >.< Bra att nån mer är inne iaf ;D Mm gott med påsk mat ;)

Ja… Men, vi får väl roa oss själva på nåt sätt ;P
Påskmat är ju typ samma sak som julmat O.o Fast utan julskinka XP
Nepp, inge påskfirande här. Jag är knappt medveten om att det är påsk ju.. :P
Vi kan nog ha askul själva IAF :'D *host*
Råttorna fick påskbordsmiddag nyss :>
och nuuu ska pappa följa med mig för att köpa tokab till vattenpipa på turkaffären. Jag fick inte köpa själv XD "men tar du med dig en kompis som är 18 så får du!"
/Karoline.
Har nyss själv ätit påskmat, det är ju nästan likadant som julmat >.< Likadant som påskmust, julmust och allt sånt
Daah? : o
Donken är godare.. men aja, mysigt!
Nu måste jag testa pipan :D
/Karoline.

I´m here.. Ha ha, han låter lika smart som en i Karlstad som har sjuttonårsgräns "Du måste visa leg på att du é sjutton ;)"
Jag är påskkärring och ska snart över till grannarna för att äta påskmiddag :D
7# Du får väl berätta hur den smakade ;D

#9 Påskärring ska man vara på skärtorsdagen ju :O

Är inne en stund. Orkade inte fira påsk i år & mina barn var nöjde med det. Dom har dock fått fyra påskägg var, fulla med godis.
Godis… Jag fick nötter x) Jag har godislöfte, får väl skylla mig själv >.<
Pipan smakar bra den! :D Sitter här och inviger den själv ='d
/Karoline.
14# Hehe det lät ju bra ;> Är det ditt påskgodis eller? x)
Ja.. det får väl vara det :olite trist att röka ensam dock… lol :l men ska kanske förflytta mig till Jimmie och röka/umgås där ist. hmhm
/Karoline.
Hehe gör så ;>
Snart tar jag en påskpaus jag med, ska träffa några vänner lite senare.. de är hemma över påskhelgen, vårat gäng har splittrats av studier men nu ska vi återförenas! ;P
18# Låter kul! Då blir jag väl själv här
*snyftsnyft* "sökermedlidande"
jag e här :D
Ååh vad bra :D då slipper jag vara ensam ;) *kramarbullerbytjejen*
weee, ne, man har ju inte så mycket liv känner jag, suck, varit hos pappa på påskmiddag redan så det e överstökat. haha.
22# Ooh vilken sötis :D gör så ;> aj håwp thäj will änjoj dä food ;D
23# hehe okej ;D
hehe xD
// Stephanie och hårbollarna 
Jaa, här sitter jag då med alla sjuka ;/ Mamma pappa och broshan har åkt på förkylningar! Och jag som har bäst immunförsvar klarar mig alltid *stolt* (bra avel) 
aaj lööv maaij inglish ;D
tihii, så pass, ja inge kul att vara förkyld, tur att du kom undan då :-P
på min bild så var de totte när jag typ hade fått honom precis… fick honom för annars så skulle Lee vara ensam…första natten blev en sömnlös natt för både mej o lee…. han sprang runt som en dåre xD… han var överlycklig för att någon brydde sig om honom, innan så bodde han själv i en djuraffär och jag tyckte så synd om honom så jag tjatade på mamma 10000000000 ggr…. o sa att han annars skulle bli rommat om jag inte fick honom hehe xD så jag fick honom efter ett par dagars tjat
har haft dom nu i cirka 1 år,,,kanske några månader mindre
29# Jäpp :D
30# Vilka sötisar! *avis* Vad tur att han fick ett bra hem! Synd att inte alla råttor har det så bra som han ;/ Som man brukar säga, allt går om man bara står på!
mm… men jag har det lite jobbigt just nu… på mitt sportlov när jag var hos min kille i vänersborg ca 20 mil ifrån mig så fick ju min mamma o syrra åka in me candy akut 
o nu så kanske skrållan ska in o bli avlivad p.g.a. att hon har en stooooooooor böld vi bakbenet och en liten vid frambenet,,, till bakbenet så har hon fått medecin två ggr… men det hjälpte inte…. var såna där sprutor som man skulle ge två om dan i 10 dar… med det hjälpte bara lite så den krympte och sedan växte den igen…. jag lider när jag ser henne men hon är ju ändå pigg och vill ut hela tiden o hon äter o dricker som hon ska
Candy på bilden
aja måste dra nu puss o kram på er alla o ha en glá pôsk
Piercade läppen nyss.
Fick inte i smycket… ett örhänge gick.. men inget mer…
får ta om igen nån annan gång ;___;
Läppen svullen bigtime… blääää .__________ .
/Karoline.
33# Ååh vad tråkigt :(
34# Hejdåå 
35# Ajsenbajsen då! Vars i läppen piercade du?
På sidan.. haft en där förr, men tog ut den pga att den va sne i jämförelse med de andra två..
/Karoline.
Okej ;) Gör det inte förbaskat ont att göra det själv? Min bror gjorde det, kylde ner läppen med ett köttfärspaket xD Och tröck sen igenom en majbloms nål xD
Jaha, nu lämnar jag också er, *sorry*
Ha det bäst! Kram 
Det gör inte ont nej.. men det är inte alls skönt att göra själv. Obehagligt! När nån annan gör kan man koncentrera sig på nåt annat..
Lol. smart då.
/Karoline.
Ho ar her änd aväjk naw dhen? Aj har värry tråkisch, siter her okk nyser för mij sjelv… Jak er ferschuld, okk tet er inte mikket pra….
Jag fattar inte att en sån seriös person som jag kan vara så flummig inbland… Suck på mig.
har nu öagat en massa mat till i morogn, tittat på när min syster tapetserat mitt kök (jag häll i hunden så hon inte var ivägen) och sen gick vi långpromenad med hunden i 6 minusgrader i mjukbyxor.. så nu sitter jag här och fryser!!! kollar lite på "magiska systrar" på trean.. och ska straxt gå och koka ägg till mig och alla djuren såhär på påsk.. tror ni råttorna äter senapssill?? eller ska man skölja av senapen först..?
Senap är ju kryddor
/Karoline.
jo, det är ju det.. äh, hyff, sköljer av det först. blir nog minst lika gott ändå. så lite grönsaker till det, perfekt råttmat..
Oj.. hyff= för säkerhets skull..
Aajm here agäin, niffis, ävryone häfto bi flummisch såmtajm! go flummisch go flummisch!

jag är här.
fast var inte här på påsk men. haaha

Jag är här…ibland. Har varit sjuk hela påsk och orkar inte med särskilt mycket alls :-(
Har jobbat heela påskhelgen men idag är jag ledig 
Har kikat in här när det varit lugnt på jobbet, vilket det varit nästan hela tiden.