Ha Ha

Vill ngn ha den där jävla Bertil kan ni hämta han förresten.. Kan nästan betala för å bli av med fanskapet 
Förresten kan ni hämta sambon med om han inte skärper sej..

hahaha, sköldpadda? Tack, men nej tack :P
Men du kanske kan placera ut sambon på foder, många som vill ha en karl i huset ju. Om han är ordentligt rumsren och du tränar honom att gå naken dygnet runt blir det nog inga problem att hitta en villig fodervärd ;)
Nämen liten.. vad söt Bertil var!
Haha dom ser ju inte riktigt kloka ut, sköldpaddor :D
Jag tycker sköldpaddor är fina :D
Jag tycker också om sköldisar, men den där var ändå lite creepy. :P
#0 Du får allt uppfostra sambon lite bättre!
jag har en rätt bra regel här hemma, jag får ha så många råttor jag vill. Bara jag inte skaffar fler burar. Men han har inte sagt nåt om större burar, bara antalet e det samma och att de inte tar så mycket mer plats (golvyta)…

Jag försöker med sätta dit Johan på d där med burar då han faktiskt sagt att d é burar han inte gillar om d blir för många.. Spelar ju liksom inte han ngn roll vad många bebbar jag har i dem

Men nu skiter ja i va han säger för jag ska ha en choklad å en blå i mina flockar å thats it! Å d vet han me att ja skiter i va han säger
LeTigre.. Du har ju sett fanskapet "Sambon asså" och jag lånar gärna ut han på foder.. Han é pottränad och kissar sittande.. Alltså inget jobbigt me toasits upp å ner.. Han é även ganska liten i maten.. Och går gärna utan kläder.. Vill ngn ha honom till avel é d lugnt d med.. Men ni bör ta med i beräkningen att han é allergisk mot vissa djurraser.. Kulorna sitter på plats och han har tidigare bevisat att han är fertil.. Så varsegoda 

Haha, jag kan hämmta bertil :P

#7 haha, låter väldigt frestande, men jag måste nog avstå, har tyvrärr ingen plats för karl just nu. Annonsera på blocket istället :P